I vått och torrt (del 5)
Men då var det ju inte i efterskott. Grattis en gång till då, fast på helt rätt dag.
Men vilken dag du hade igår, skall fortsätta och läsa och se om det avsöjar något mer innan jag frågar hur allt är nu.
Men då var det ju inte i efterskott. Grattis en gång till då, fast på helt rätt dag.
Men vilken dag du hade igår, skall fortsätta och läsa och se om det avsöjar något mer innan jag frågar hur allt är nu.
Vad är det för blomtråd ni pratar om som jag missat?
Jävla indianer som inte kan lära sig veta hut. Skall de komma så kan de väl göra det. Om de inte skall komma så är det helt ok att hålla sig borta. Hur svårt kan det vara.
Har man en date kl 3 på fredag då kommer man då. Har man inte det så håller man sig borta och man skickar inte några spanare som bara förvirrar läget.
Nu tror jag att jag har läst ikapp relativt bra. Oj vilken helg. Ankan fyllde inte igår som hon fick alla att tro istället hamnade hon på akuten. Men nu är det bara nya friska tag. Tillsammans skall vi segra.
Kram allihopa!
Ankan vet inte riktigt vad jag skall tro om rosenrot. Provade det själv i 1½ mån. Ja ni vet ju själva hur bra det gått för mig. Jag gav upp då jag misstänker att det är det som gav mig magontet... Men som sagt får du inte ont kan du lika gärna äta.
ingenjöris, vad segt när ni verkar prata om varandra. *kramar* Jag vet inte vad jag skall säga, då jag inte känner igen mig. Mitt tjat om kommunikation går nog inte hem längre...
så jag bjuder på kramar istället.
Cantaton då är du välkommen hit istället. Men har du kommit hit "bara" för att ha några att prata med eller är det bebisverkstad på gång? *nyfiken*
Här verkar rödskinnen har hittat tillbaka igen. Riktigt duktiga på tortyr är de. Får mig att hoppas för att sedan förtvivla. F-N
Ja har absolut börjat tänka tanken. Detta var ju 10e försöket. Snart har ett år gått. Har sådan lust att ringa redan nu och be om hjälp. Men antar att det är menlöst. Är väl ingen som vill hjälpa oss innan ett år gått. Jag skulle må så mycket bättre av hjälp snart.
Det där har jag också funderat på. Skulle jag vara en dålig människa om jag ändrade sanningen med en eller två månader??
Jag är världssämst på att ljuga... Får nog skicka mannen i stället.
Ha Hvidis, du är som min man. Bästa tillfället att hinna prata är ju när man har lagt sig o skall sova... tycker jag. Men får ofta snarkningar till svar.
andbeyond, de enda som vet hur ni skall göra är ni själva. Tycker ni skall satsa på att få barn när ni vill, tänk om ni väntar bara för att vara kloka och förnuftiga och sedan inte kan få barn. Fanns en tid då jag trodde det var lätt att bli med barn och kanske hade tänkt som din kompis...
Ja nu får vi väl betala för att vi blivit så dúktiga på att skjuta tillbaka på dem.
Du har inte hört något fån dem ännu Passionis?