Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Jenny: Blåskatarr?! Usch o fy!! *kryapåsigkram*

Ankis: Gråa hår? Ojojoj! Va intressant att det finns teorier om att grav på verkar.....
    Fråga från lekman till expert.....har tänkt plantera förra årets mästerrabatt (Torsten Wallin)....Visst ska man utgå från väderstrecken o justera rabatten/växterna efter det?
    Förstår du hur jag menar??

Hvidis: Vilken sötis-bula du har!! Fladdret är svårt att känna om man har ätit kål osv.... Men det är så härligt med fladdret!!!!

lanovia: efter regn kommer solsken.....det är alltid mörkast innan gryningen.....Förstår att du känner så....det kommer att ta sig....frågan är bara när.....
    VUL är vaginalt ultraljud

Blommis: Nääää va söt han är...dock liiiiite lång startsträcka!!

Ninnis: Va tråkigt även om det var förväntat.....måste vara ett tidigt mf isådanafall.....ja gå o gör ett VUL o får läget kollat "där nere"...vissa saker kan ju bara upptäckas med VUL.

Har idag farit runt som en skottspole.....har alldeles för mkt att göra o alldeles för lite tid....suck!!
    Men det är väl bara bra att kunna jobba in lite tid....övertid får vi inte jobba som läget är.....
    Magen börjar synas mer o mer nu....är dock lite i en gråzon tycker jag.....ser jag ut att vara enbart småfet eller ser jag gravid ut....
    Fladderbuset, maken o jag brukar mysa i soffan efter maten...då brukar det vara full rulle o maken smeker magen o myser!!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-11 16:26:05 följande:
    Naah! Fladderbuset! Jaghjärtarfladderbuset!Jag har hittat choklad.... *storleendesmedchokladrunthelamunne nochpåfingarnaheltutanskamikroppen*
    *studsarivägojoinarHvidischokladorgiemedMINSTlikamktchokladiansikteohänder* NamNam!!
  • ingenjörsbruden

Usch o fy....hade en JÄTTEHEMSK dröm i natt...*brrrrr*

Drömde att jag låg o smekte magen....o så tyckte jag mig känna överkanten på livmodern.....tryckte lite försiktigt för att känna....o då helt plötsligt så kom kanten på livmodern upp ur magen, såg ut som en hård brosk kant vilket jag i drömmen tyckte var väldigt konstigt. Försökte stoppan in livmoderkanten igen.....men då helt plötsligt så for det ut en ände på ett rör (tänk fingertjock spagetti) o jag insåg att det var navelsträngen som lossnat från livmodern......o då helt plötsligt började fladderbuset att skrika i min mage(bebisskrik=hjärtskärande) o jag insåg att jag måste till sjukhuset snabbt som fasen för fladderbuset höll på att dö....
    Då vaknade jag.....*brrrr* Kröp upp intill maken o blev tröstad....
    Så nu vet jag att jag inte ser ut som alla andra i magen....är kanske lite "V"...

• ingenjörsbruden

*harhelamunnenfullmedmorotskakaoenkoppkaffetill....mmmmm*
    Tack,Lanovia!

Va du är duktig, Hvidis....jag vågar inte ge mig på ngt sånt projekt.....är iofs fel läge nu när vi stressar tusan med huset o så...pluss vår fest

Ja ibland hade det varit bättre att inte komma ihåg drömmar så bra.....men den var så knäpp så att jag i drömmen tyckte det var konstigt dumt.....tex livmodern är ju inte alls sån....o navelsträngen ser INTE ut som tjock spagetti.....lite dålig B-film över den drömmen!
    Kör hellre min soffa!! *brmmmmmbrmmmm...tututt*

• ingenjörsbruden

Blommis...usch vilken dröm...den var ju nästan värre än min...den var mer verklighetstrogen......min var mest knäpp/V...
    Maken tyckte att den var hemsk han osså...men han blev glad när han hörde att han hade tröstat mig i natt!! Snacka om att sova hårt!! *hahahahaha*

Nä fram för mer soffkörarsoffor!! Har kommit på att det var min syrras gamla rödbruna-plyschsoffa som jag körde med!!!

*brrrrmmmbrmmm*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-12 11:01:29 följande:
    Jag minns en vi hade i min barndom...den var också i plysch, svart med STORA röda och orange blommor på! Jag tar tvåsitsaren ur den gruppen och hänger på!
    *ASG*

*Brmmmmmmbrmmmm....tuuuuttuut....vroooomvrooom...köromBlommisidenBlommigasoffan....brrrmmbrmmm....blir snabbtomkördigen....2sittsigasofforärtydligensnabbareän3sittsiga!! *
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-12 11:22:45 följande:
    Japp min är trimmad och går på rapp-solja
    hahahah är det därför som den är så snabb o rapp då?!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-12 13:03:45 följande:
    Man har inte roligare än man GÖR på sig vet du väl
    *hahahhaha*

*knasbollarärviallihopaallihopallihopa...trallalallalala*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-12 13:41:24 följande:
    *å jaaa mee, å duu me!* gungaritakt
    Naaaaw va knasiga o gulliga vi är!!
    Tur att vi har en så allmän trådrubrik att vi aldrig är OT!!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-03-12 16:19:34 följande:

Tycker vi alla ställer oss på en rad fattar varandra om axlar. Viftar med bena i takt åt samma håll. Vinkar till alla som är här inne och "tjuvläser". Också stämmer vi gemensamt upp i körsång "lite knasisga och trasiga, vi sjunger våran sång....
    *Wiiiiee....can-can-dans!!!!*
    *pampampapapapapapamapapapapampam...tjohoooo....hopparolandar ispagat*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)