• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

*tränar också tårna... hur får man stortån till att följa de andra?*

• Hvidbrud

Hi hi! läste Elvisvarning istället för elvispvarning och såg tydligt det lilla fladderbuset ligga och göra elvisshaken i magen med lyft överläpp...

• Hvidbrud

typ:

hihi. Det måste ju kittla!

ore, tror att det viktigaste är att du lysnar på din kropp n¨r du tränar. I början av min graviditet var jag så trött att jag knapt orkade cukla till jobbet, men nu börjar jag få energi igen, men kroppen blir trött fortare och jag pressar mig inte så hårt. (när jag väl kommer igång med att träna..) Tycker att kroppens signaler har blivit lâttare att tyda - intuitionen är liksom klarare.(HÄFFTIGT!)
    Ska på första samtalet med barnmorskan i morgon (har varit hos läkare och sjuksköterskor innan) Då ska vi tala om kost motion ocg livsstil. KAn passa på att fråga om du vill?

Ninnis: Heja dig! Allt är säkert helt ok, men det är ju bra att kolla, så du inte går och oroar dig, gumman! *kram*

Ankan: 2kg... Oj ojoj. Jag kommer nog att få utskällning morgon. Jag har gått upp.. *ställer mig på vågen* 7kg sen innan graviditeten och 3kg sen de vägde mig hos läkaren... Shiiit har aldrig vägt så mycket! Och större lär jag ju bli!

Bulan har blivit större ialla fall. Den är så tydlig på morgonen när jag ligger på rygg... Jag*hjärtar*bulan!

• Hvidbrud

Ja tycker att det är härligt. Bara fåor att man inte träffas IRL, betyder det ju inte att man ine klickar och tycker om varandra och betyder något för varandra!

• Hvidbrud

Oh! *instämmerihejaramsan* Inte bara är du bäst, du är värd att få betalt för dina prestationer. Lycka till!
    lanovia 08 skrev 2009-03-17 07:55:09 följande:

Oj sorry Passionis jag stängde ner direkt efter mitt inlägg så jag missade ditt. Hade varit på orkesterrep och tittade bara in snabbt innan jag gick och la mig.Men nu är det ny dag, ny härlig stressig dag på jobbet. idag skall jag ha lönesamtal med min chef. Så nu gäller det att motivera varför jag vill ha högre lön. jo därför att jag är bäst!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)