• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Söt, men jag hejjar på dig!
    OJ! trode jag hade en time till!!! Rusar!

• Hvidbrud

Ankan: har också haft brunt 2ggr. 1a ggn efter sex andra ggn efter dans. min bm sa igår -utan att jag frågat, att om det kommer lite blod så är det ingeting att oroa sg över, om det inte kommer mer än ca en handfull (sa hon!) Det är dina slemhinnor som är känsliga. Blöder du lite näsblod eller blöder ditt tankött när du borstar tänderna?

Kolla ialla fall. *jättekram!*

• Hvidbrud

Åh, vad skönt ankan! Så ska du få höra det lilla tickandet! Lycka till gumman!

• Hvidbrud

Du får hänga här lite istället... Eller gå lite tidigare och jobba in det senare. Kan verkligen förstå att det inte kan vara lätt att vara konstruktiv eller produktiv i din situation just nu! 2½timme bara. Kanske kan du flytta lie papper?

• Hvidbrud

FAAAAN! Tanten från lägenheten ringde och sa att hyresvärden inte ville gå med på ett övertagande! bliiir gaaaalen!!

• Hvidbrud

han hade nån lista osv... Men det är andra i huset som fått tidigare sa hon... Ringde tillbaks till henne och sa att vi kunde hyra i 2a hand om det kunde hjälpa... Blir arg och ledsen (förstärkt 10000X av de härliga hormonerna... )

• Hvidbrud

Åh!Sparkkalas! JAg ä me!*rundsparkpåindianernahögklacksparkpåhyresvärdenochsidokickpåklockansådengårfortarekickkickkick* Nån mer som har nått jag kan sparka på?

• Hvidbrud

*sparkarensplittsparkföljdavenspagatsparkpåallademsomvååågarattirriteravåttochtortbrudarnaidag!*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)