• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Gott lanovia!! Behöver inte vara bättre med avancerat. Kör också efter din melodi.

• Ankan80

Snablars indianer!!!! Skit oxå Lanovia!

• Ankan80

Jo, jag var tvungen att ringa gyn o fråga lite för jag hade själv ingen aning

Jo, om det nu inte kommer igång av sig själv, vilket det går dåligt med så skall jag in på onsdag o få 4 roliga piller att stoppa upp. Jag får en egen säng och får stanna på sjukhuset 4-6 timmar. Tar inte pillerna får man nya alt. svälja en annan typ.
    Kommer antagligen göra svinont, men man får smärtstillande så man får hoppas att det tar udden av det hela....

Sen blöder det väl några dagar o sen får man komma på efterkontroll så att allt är ute.

passionsblomman skrev 2009-03-20 12:06:11 följande:
    Ankan, om du inte har något emot att jag frågar: Vad händer nu egentligen? Kommer du att få gå på uppföljningar och sådär eller vad sa de egentligen sist? Jag menar, de måste väl kolla att allt ser bra ut efter en sådan här sak eller hur fungerar det? Ursäkta om jag rotar i det jobbiga!
  • Ankan80

Hvisis: Klappa lillmuffin från mig

Det känns faktiskt rätt bra nu. Jag kommer ju förhoppningsvis bli gravid igen, så det är bara att jag får vänta lite på min bebbe....

Det jag tycker är störigast är att allt var så bra planerat iom jag blir arbetslös snart...men å andra sidan kanske det är lättare att få ett jobb nu, får dock hoppas det blir bättre på trädgårdsfronten....

• Ankan80

Hm....funderar på om man skall skrapas i stället? Det kommer ändå säkert sluta med det.

Vad tror ni?

En skrapning är ju tydligen eg. en sugning , en vakuumsug som tömmer hela livmodern....

• Ankan80

*slurp*

Hm, jag tycker jag är på alldeles för gott humör för mitt bästa

• Ankan80

Hihi...va sött!

andbeyond skrev 2009-03-20 13:15:31 följande:
    Ankan, inte kan man vara på för gott humör! Så länge du inte gömmer dig från känslor så är det ju bara starkt att orka se framåt :)Våra gäster vet om att det är bröllop på gång, men jag har gjort inbjudningskorten själv så det ska bli roligt att se hur det tas emot, och själva bröllopet känns lite närmare och verkligare nu när alla blir inbjudna på riktigt.Just nu har jag en 1,5-åring som snarkar ljudligt i min säng! Vi har byggt ett hus av en gammal låda, ätit spagetti med köttfärssås och hon har badat. Är min systerdotter som har vattenkoppor så hon är hos mig nu istället för på dagis. :) Blir allt sugen på en egen, men det är ju himla trevligt att kunna låna sötnosen lite emellanåt! ... Helt otroligt vad de kan snarka de små liven..
  • Ankan80

Men vad tror ni om skrapning eller piller. Jag är inne på det första.
    Men de vill väl först prova pillerna? Billigast så, men smärtsammast för mig....

• Ankan80

Mm...det låter ju väldigt logiskt!

passionsblomman skrev 2009-03-20 13:33:17 följande:
    Ja de vill säkert ta det i den ordningen. Jag undrar om det inte kan vara positivt om kroppen liksom aktivt fattar att den ska jobba bort det här? Har inga belägg alls för det, men så att den liksom aktivt får fart på sig och ställer in sig igen på att BLI gravid? *spekulerar*
  • Ankan80

Ja, men det känns liksom att det kommer sluta med skrapning i alla fall iom det ändå var v.9 storleksmässigt....

mmm...ja, de lär väl ändå inte vilja ändra så kan sluta spekulera....

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)