Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Ledsen-gubben ser inte till närmelsevis så ledsen ut som behövs!
  • passionsblomman

Verkligen!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-18 21:28:32 följande:
    Är fortfarande mållös o bara gråter....maken försöker att trösta.....Håller med lanovia....man behöver ibland få upp sina ögon på vad som är viktigt.
  • passionsblomman

Jaaa du Ankan, vad livet serverar hemska och tråkiga saker ibland...

Nu hoppas jag att du iallafall har sällskap och att du ska kunna få sova lite mitt i all ledsamhet.
    jag tänker så på er, dig och din man! kramar igen!

• passionsblomman

*Kramar om Ankan*

Skönt att höra att du mår såpass gumman!
    Visst har du rätt i att det hade säkert känts ännu värre om det varit väldigt långt fram, och visst kommer det nya möjligheter.

MEN när det är skit och du är ledsen-för det kommer du säkert att vara av och till-då får du komma och kramas och hämta lite krafter här med oss...

...i vått och torrt du vet!

Kramar igen!

• passionsblomman

NU åker jag till stan med sambon och jag ska kika in i en butik som söker personal....wish me luck! Först och främst till att de verkar trevliga, annars låtsas jag som ingenting och går igen...(ett ställe som inte ens orkar vara trevliga mot kunder, hur tror ni de är mot personalen???-detta test gör jag alltid.. )

• passionsblomman

Det var en fin och snygg butik och de var trevliga nog för att bevärdigas med att jag presenterade mig!

Det gäller ett mammavik och det är ägarinnan själv som blir mamma. Jag gissar att det inte blir ett så långt då,och det är på 75%. Det börjar i juni ELLER kanske så sent som i augusti, (sommaren är rätt kass i blombranschen inne i stan)
    Hade det inte passat bra med en egen graviditet och så ett vik på deltid i typ ett halvår? va va va? Det tycker jag är en så bra plan sååå. och sedan medan jag är mammaledig, planerar jag min egen firma och startar den!

• passionsblomman

Jo , de var trevliga och jag såg til att inte ta upp lång tid utan mest visa intresse, kolla lite hur upplägget var schemamässigt i stora drag och så klargöra att jag inte söker överallt utan bara där det känns intressant...
    Berömma hennes fina mage och så också..

Jag vet ju att de alltid har mycket att göra, så planen var mest att visa ett ansikte, som de skulle koppla mailet till sedan.

• passionsblomman

Ja den var väldigt fin faktiskt. Sedan har jag ju ingen aning hur de är som kollegor, men vaddå, etthalvår eller så funkar hur som helst. Nu ska jag knåpa ihop ett bra mail imorgon.

Och så fattas ju förstås det där plusset... men nu är det inte så länge tills vi ska på utredning ju åtminstone.

Ankan, du har en blomma att hämta i "dagens blomma tråden"

• passionsblomman

Ni är inte kloka nån av er!

...Och det älskar jag er för! Bland mycket annat.

Min sambo är lika förvirrad bland bindor och tamponger som din Ankan! Och han har aldrig riktigt fattat det där med födelsedagar...Men han gillar att gå ut och äta gott, så jag har mer eller mindre infört att det är lag att i samband med fyllande ska vi ut och äta-åtminstone. Dessutom tycker vår son det är jättekul när vi går ut alla tre, det är jättemysigt.

• passionsblomman

Ankan, om du inte har något emot att jag frågar: Vad händer nu egentligen? Kommer du att få gå på uppföljningar och sådär eller vad sa de egentligen sist? Jag menar, de måste väl kolla att allt ser bra ut efter en sådan här sak eller hur fungerar det? Ursäkta om jag rotar i det jobbiga!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)