• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

usch ja...jag är sugen på att börja "träna" igen ho ho ho

• Ankan80

så det får gärna inte ta flera månader......

• Ankan80
    Hvidbrud skrev 2009-03-20 14:26:00 följande:
    Ja, men på skånska säger man ju musli (eller mossli)
  • Ankan80

Nu har jag iaf hittat ett till jobb att söka. iofs ett skötseljobb som parkarbetare...men kan vara nice att vara ute i fina vädret!

• Ankan80

Trevlig helg!! Ha det så bra!
    *kram*

• Ankan80

Tackar tackar....fast det är i morgon...hihi ...skulle fira det idag bara...ni får gärna sjunga i morgon också...
    *ankanbugarochbockarfördefinagratulationerna*

• Ankan80

Dock måste jag skriva om min dag...för det blev inge firande...gjorde det på akuten i stället...

Det började i morse vid 5-tiden...fick liksom som värkar i ryggen o mage...aha...nu har det börjat av sig själv...perfekt tänkte jag....
    Kom inte så mycket....tog två alvedon o försökte somna om....gick upp....åt fruukost vid halv å....mannen hade fantomsmärtor i sin rygg så vi jämrade oss båda två...kom dock fram till att det var mest synd om mig...
    Sen dammsög jag o donade lite...pang sa det...oj oj...måste nog in på toa....nu kan känsliga sluta läsa....forsade ut vatten och lite blod....kädndes som att kissa fast från fel hål så att säga.....sen kom ett plupp....gissa vad.....jaha...får väl sitta här ett tag...mannen kom med en tidning ...
    blodet började forsa....återigen som att kissa...hm...det skall ju komma en del.....satt kanske tio minuter...

• Ankan80

började känna mig lite svimfärdig.....så här mycket skall det nog inte blöda...inga klumpar heller utan bara blod....ringde min svägerska som snart är BM...hon tyckte jag skulle ringa förlossningen....
    Hittade inte numret så vi körde i stället för det skulle inte sluta...
    kom in på gynakuten o blev undersökt...ingen mild behandling med klämmor och grejer...konstaterades att det satt massor kvar o att jag skulle skrapas....
    blev sövd...(good stuff) sen vaknade jag....faktiskt utan smärtor eller obehag....låg på uppvakning en timme sen på ett rum två timmar till...

• Ankan80

sen hem o duscha o nu ligger jag i soffan o surfar...
    back in buisness

• Ankan80

Tack va snällt. skall strax titta på dem

Jo, jag mår förvånadsvärt bra....känns bra att slippa pillerna faktiskt...kände på mig att det ändå skulle sluta med skrapning...o då kroppen fattat så känns det ändå ok....den fick bara lite extra hjälp nu....

Såå...nu har jag skrivit av mig lite....vi skall fira mig i morgon i stället fast mindre skala...jag som älskar födelsedagar....

Hvidbrud skrev 2009-03-21 17:13:55 följande:
    Men lilla gumman! Då var det inte fel att vi gab dig blommor idag ialla fll. De är i blomtråden till dig! *kram*Åkte ni till akuten efter toa besöket då? Vad sa de?Lite skönt att det kom igång av sig själv, väll? Hur mår du nu?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)