I vått och torrt (del 5)
ja, det hade jag nog också. men efter vårt mf kändes det mycket tryggare att vara här hos er... mindre och vänligare klimat liksom.
Kram på er! nu kastar jag mig över symaskinen....
ja, det hade jag nog också. men efter vårt mf kändes det mycket tryggare att vara här hos er... mindre och vänligare klimat liksom.
Kram på er! nu kastar jag mig över symaskinen....
du med...?
Lunch dax! *rusar till affären och köper något*
Mmmm, låter gott ninnis. tunnbrödsrullar är inte illa det heller! Vad stoppar du i dem, ankan?
Här blv det Avocado och keso mack med blomkål och purjulökoppa )knorrkoppen) Inte så illa fyndat i tobaksaffären!
*håller tummarna för försöket så jag slipper parka henne på utvald kropsdel* Snoppen... det gör ju ont! Ville ju bara killa lite!
Ankis: klart du ska skämma bort dig! Med ett stort glas champagne och tonfisksushi!
Min man ringde precis och undrade om det var ok med mig att han tog ett natt pass på jobbet- på min födelsedag!! Ska fira den nästa helg hos min mamma, då kommer han vara helt osynkad tidsmässigt och vara trött och gnällig. Kunde han inte komma på en bättre överraskning? Gå på ballett eller koncert eller sitta upe och snacka halva naten.. nä. han vill tjäna lite pengar. pust. Ska iallafall äta suchi på Damindra. Vill han inte med så går jag själv! *sträckeruttunganochgörpruttljud*
Tycker också att födelsedagen är helig. Maken har inte alls samma inställning. Inte alls. Hans mamma vet inte ens när hon fyler år... Tror vi får det i modersmjöljen på ett annat sätt. Därför insisterar jag på att åka till min mamma när det närmar sig. DÅ blir man precis så bortskämd som man ska .
Ska vara ledig på förmiddagen, får laga frukost på sängen till mig själv , sen jobbar jag och har bokat bord på favvis sushisället. Kunde ju vara härligt med nån slags överraskning... Nä, jag måste uppfostra honom och våra barn i denna frågan! Det blir min uppgift!
Du det låter ju perfekt! Hur var de när du presenterade dig? Vad sa de? Så spännade! jag håller tummarna!
Igår kände jag något som inte bara var bubbel eller fjärilkittlingar! Det var hårdare! Hi hi! Maken låg ock lysnade, men ännu kan han inte märka något. Det ska nog komma!
Ingis: Det ska nog komma igång snart. Tror att vi är lite extra obs just nu och skulle helst vilja att den sparkade konstant .
*stårmedutbreddaarmarochspreddafingrarochmotarbortbådeindianerochnegativatankar* (*ochpassrpåattsparkalanovialitenättipungennääägumpenskadejuva!* )