Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Är det idag du skall få veta kön??

Hvidbrud skrev 2009-04-07 08:36:46 följande:
    Hua! Den dagen den sorgen... Nog bäst att inte romantisera födseln för mycket. Oj! Ska gå till sjukhuset om 10 min och här sitter jag som vanling framför bt i morgonrock! Får nog lägga på ett kol!
  • lanovia 08

Jag vet inte... han är inte så glad i att prata allvar med dem. Säger bara att de kommer nog aldrig förstå...

Ninnispinnis skrev 2009-04-07 08:44:11 följande:
    Usch, Lanovia, vad trist det är när det skorrar i familjeumgänget... Kan inte din man prata med dem?
  • lanovia 08

Men jag det är tråkigt. Tycker mycket om mina svärföräldrar annars.

• lanovia 08

Instämmer BT trådarna går runt. Bara nya personer som startar dem. Men det är bra för desto mer får jag gjort på jobbet. Har försökt hålla mig från även denna tråd de senaste dagarna, känner att jag måste sköta mitt jobb också.

Ankan, gött! 1 månad till fixad!

Hvidis vad spännande, en tjej. Alltså hade jag fel och ni andra rätt.
    Vad kul om ingenjöris då bär på en kille, helt enligt drömmarna. Då kanske jag också har en liten Ellen i mig....

Känner mig faktiskt inte det minsta gravid. Men 1½ v kvar till BM.

Passionis vet inte varför men har fått för mig sedan innan att du bor typ i Ö-sund. Men den senaste tiden kommer det fler o fler inlägg som starkt tyder på Sthlm....????

• lanovia 08

Appropå på barnkläder, vi var och handlade barnkläder idag till en jobbarkompmis. Affären hade fina kläder men störde mig på just samma sak som er. Visst jag är inte totalt emot rosa och blåa kläder till en viss gräns. Men något annat måste väl finnas? Denna affär hade endast 4 färger: rosa, blått, vitt och grönt.

• lanovia 08

Appropå på barnkläder, vi var och handlade barnkläder idag till en jobbarkompmis. Affären hade fina kläder men störde mig på just samma sak som er. Visst jag är inte totalt emot rosa och blåa kläder till en viss gräns. Men något annat måste väl finnas? Denna affär hade endast 4 färger: rosa, blått, vitt och grönt.

• lanovia 08

Oj två inlägg. det blev fel...

Ser att jag skrev BM, menade så klart BIM.

• lanovia 08

Ingenöjris, du menar väl inte att jag skall behöva vänta 6 mån till. Skona mig och mitt psyke nu.

Ungefär som förra månader vid denna tid, säger jag. Hoppas hoppas att jag är gravid, behöver något som kan förklara mitt humör. Fast denna gång är jag inte grinig som jag brukar. Snarare känslig. Har redan beskyllt maken för att inte älska coh vara trött på mig ett x antal gånger. Vart kommer dessa idéer ifrån?

Celeste97 välkommen hit.

• lanovia 08

Celeste som Hvidis säger, tid brukar kunna fixa till det. men om det har gått snart ett år sedan du slutade och cykeln inte rättat till sig (om frågan gällde dig själv alltså? ) så kanske det kan vara en idé att höra av sig till BM. Finns ju hormoner o äta som fixar till cykeln.

• lanovia 08

Hvidis förresten, trevlig dröm.

BIM är (om jag räknar från förra gångens förtrupper) nästa fredag dvs 17e. Så Ankan vi ligger nära varandra och Ninnis har också för mig att vi har varit jämna i cyklerna tills du började cykla vilse...

Ingenjöris man kan ju hoppas ialla fall. Tyvärr är jag rädd för att min känslighet beror på allt jobbigt som varit runt oss det sista. Men vi får la se...

Passionis, du var jag inte helt på vilovägar ialla fall.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)