• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Spela Allan, det är mitt paradnummer också! Spela apa är jag rätt bra på också! Huhuuhuahahahoooh!
    Skinnflöjtsingenjören... he he..
    Jag spelade Valthorn som liten i komunalmusliskolan. Det luktade av gammalt spott. Örk. Så jag slutade efter några veckor.

Dumma indianer Lanovia, det blir dags att ta en detoxmånad för dig också..? Eller?

Här i danmark blir jag kallad frække-frida... det är nån barnbok... eller pom-frida skitkul! he he. men musikaliskt så skule det nog bli aua-bruded (sånt ljud som bara prince kan göra..)

Åh! gissa vem som sparkad mig i magen presis! skit hårt! jo, lillmuffin!

• Hvidbrud

klappad och glad!

Ankan80 skrev 2009-03-20 12:41:00 följande:
    Hvisis: Klappa lillmuffin från mig Det känns faktiskt rätt bra nu. Jag kommer ju förhoppningsvis bli gravid igen, så det är bara att jag får vänta lite på min bebbe....Det jag tycker är störigast är att allt var så bra planerat iom jag blir arbetslös snart...men å andra sidan kanske det är lättare att få ett jobb nu, får dock hoppas det blir bättre på trädgårdsfronten....
  • Hvidbrud

Jag skulle nog välja piller och få ut det "normalt". Skrapning är ändå ett voldsammare ingrepp i kroppen.

• Hvidbrud

Det är ju inte säkert... förhopningsvis så kommer det ut på första försöket! *hållertummarna*

• Hvidbrud
    passionsblomman skrev 2009-03-20 14:37:06 följande:
    För att:
    Sedan har vi ju tjejer i den här tråden som är på gång, laddade och tända mer än deras män verkar fatta att de ska leva upp till...och nu är det snart fredagskväll Spika fast porttelefonerna!
    Ni är mig några tokfior hela bunten!! Svensk pop-det var längesen!! (om man inte räknar melodifestivalen)

Trevlig helg tjejer! Lanovia: Ha det så kul! Och NJUT av att du får dricka sprit!! Inge ont som inte har nått gott med sig. Åååhh vad har jag lust att dricka en GT!! Mmmm...
  • Hvidbrud

Ja må hon leva, ja må hon leva ja måhon leva uti hundrade år javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti huuuundrade ååååår! Hipp hipp hurra för ankan som har födelsedag idag!!! Honlevehipphipphurra! hurrahurrahurra!!!!! *kommermedenstooorjordgubstårtamedljuspå-blåsochönskadignågot!* Blommerna får du hämta i blomtråden!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)