Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 08:54:44 följande:
    Oh, vilka ungdomar vi har i tråden!
    *jaaaherregudvilkaungdommar, slårhandväskanhårtmotknäna*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-18 09:14:48 följande:
    Oj oj oj, stackars telefonförsäljare som precis ringde till mig... Shiit som hormonerna kokte över. men oj vad skönt det var att ryta! Arrrgggghhh! Ett lejon har tagit över mig!
    *MOAAARRRR, stämmeruppiHvidislejonvrål*

Diskuterade precis planlösning på jobbet.....en kollega föreslog att man skulle kunna sitta i landskap..ca 3 st....OJJJ va jag hade starka åsikter om det!!

Idag är det Hvidis sushi-tips till lunch som gäller!!! *MUMS*

Köpte 4 grapefrukter i måndags (2 för 12!!!! DYYYRT)...så igår satt jag o mumsade en grape framför tv....blev helt galen i det bittra/sura!! *hihihi* Ni kommer ihåg jag berättade om en bekant som blev rabiat över apelsin......kände mig HELT synkad med henne nu!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 10:16:03 följande:
    Oj då, Hvidis! Vad gjorde den stackaren för att förtjäna det?Annars kan man ju göra som Jerry Seinfeld:- Om jag får ditt telefonnummer så ringer jag tillbaks lite senare.- Eehhh, nej.... Det går inte...- Du vill kanske inte att främmande människor ringer hem till dig på din fritid?- Eehhh, nej...- NU VET DU HUR DET KÄNNS!
    *HAHAHAHAHAHAHA*

Den var bra!!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-18 10:47:47 följande:
    Åhh....det är mäktigt att få se sin vigselring. Jag satt och fånlog hela vägen hem.Sen tog mannen den och gömde den till bröllopet
    Hmmm....snacka om att byta samtalsämne!!
    Det där fånleendet känner jag def igen!!

Passionis: Kompendium...4 sidor för att fylla en burk?!
    Hahahahaha ÄR det en utförlig instruktion med mkt bilder kanske?! Va inspirerande att fylla i om man precis spillt... *hahahahaa* Lite småroligt är det iallafall!
    Hur var hans reaktion i övrig...?
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-18 11:23:55 följande:
    Hihihi! Ja, vi asgarvade härhemma igår. Allt är nog bra nu, för han var som om inget hänt(typiskt det också...)och sa att ja, det är väl inget att tjafsa om jämfört med vad ni går igenom,-Jag börjar känna att det där "*unka i en burk" av mig själv uppfunnet, skulle kunna riskeera att bli ett uttryck härhemma, typ "bara att gilla läget och göra det man ska" Pappren, jadet var en del instruktioner faktiskt, typ att man inte får ha haft sädesuttömning på 2 dygn...(läser man i porrtråden så verkar ju bara det kunna vara en utmaning av monumentala mått för en stackars man!)Men, sedan var det en hel massa om varför detta görs, skillnaden på olika sorters analyser, hälsodeklaration och så adress och karta och allt möjligt.Man får också intyga att man är införstådd med att "delar av provet sparas...för bla forskningsarbete..."Som jag sa"ditt lilla kladd kan visst bidra till att rädda världen"
    Måste kännas härlig att kanske kunna bidra till att rädda världen!
    Ja det hade nog blivit ramaskri om han hade varit en anhängare av porrtråden....

Skönt att inställningen är helt annan....o DET är typiskt män tror jag!! Kanske starta en tråd om det?! *hahhahaha*

Har bytat bild nu.... Vad tycks?! -)
  • ingenjörsbruden

Hahahaha det är ju farligt att vara borta en liten stund härifrån!! Det händer ju massor här!

Tack söta ni....ja den gula rosen var väldigt lätt att hitta.....får programmera om mig själv när jag letar mitt senaste inlägg!

Hans o Hennes!! Ja den får ni kika på när ni har skickat testet!! *hihihi*

Våra foton....janäjoeller....vi har en hemsida hos fotografen än så länge...ska få alla foton på dvd....men alla foton är inte klara så det är därför som jag har väntat lite med att dela med mig! Kommer snart hoppas jag!

Passionis: Ni är verkligen värda att få uppleva en graviditet under NORMALA omständigheter!!!
    Funderade på hur det kunde ta så lång tid att analysera provet....men det är ju klart....det tar ju sin lilla tid att räkna till flera miljoner!! O så tappar man säkert räkningen o får börja om mellan varven...hoppas att de inte simmar runt för mkt!! *hahahaha*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-18 13:26:59 följande:
    *skrattar ihjäl mig*
    *hihihi*

Känner mig lite störd som analyserar saker o ting så djupgående!!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-18 13:32:16 följande:
    Jag ser den iriterade vitrockade personen framför mig..."tvåmiljonerniohundrasjuttioen...JÄ VLAR....Älskling HUR många ggr har jag sagt att du inte FÅR ringa mig på jobbet!!! Jag SKA köpa mjölk på hemvägen!"

*ASG*

Hur lång hann du räkna idag på jobbet, älskling?! *asg*
  • ingenjörsbruden

Kan ingen hämta mig osså??? :-¨D

Ja visst är vi lite stolliga o roliga! *litetrasigaoknasigavisjungervårrefräng...trallala*

Idag fick jag mamma-riktig sushi till lunch!! MUMS!
    Dock lite besviken för jag hade väldigt gärna haft lax istället för räkor!

Frågade extra noga det du sa Passionis om att all fisk måste ha varit fryst innan det används till sushi....men så var det INTE på zen....gick sen in o lästa på livsmedlesverket o där står att det är ok att äta sushin OM den är nygjord....
    Så nästa gång ska jag ha vanlig sushi tror jag....

Apropå gravidhormonsvängingar....så klart så skiljer det från person till person....men för mig så har jag blivit MKT lugnare...läs filbunke....dock om det är något så reagerar jag till 150% istället för 100%
    O så är jag lite blödigare o gråter när något är gulligt på tv o så....eg tekniskt omöjligt då jag var blödig sen innan!

"Äkta" hormoner är nog stabilare o jämnare än de hormoner du får från p-piller...dvs jag menar/tror att dina naturliga hormoner fungerar bättre i din kropp än p-piller-hormonerna...
    Så måla inte f-n på väggen innan....men om ni har f-n i åtanke o ändå vill skaffa barn så kan det ju bara bli bättre än förväntat eller hur!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)