• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Åhh....det är mäktigt att få se sin vigselring. Jag satt och fånlog hela vägen hem.

Sen tog mannen den och gömde den till bröllopet

Idefixen skrev 2009-02-18 10:43:15 följande:
    Nu har jag hittat hit! Har missat att ni gjort ny tråd Har iofs varit på resande fot i 1 ½ vecka, kan ju bero lite på de Ser att ni pratar ålder.Jag är 24 år.Idag ska jag hämta ut mina ringar! Nya förlovningsringen, och vigselringen!!! Pirrigt!
  • Ankan80

Jättefin bild!! Har ni fått fotografens bilder. Vill se!!!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 11:32:29 följande:
    Måste kännas härlig att kanske kunna bidra till att rädda världen! Ja det hade nog blivit ramaskri om han hade varit en anhängare av porrtråden.... Skönt att inställningen är helt annan....o DET är typiskt män tror jag!! Kanske starta en tråd om det?! *hahhahaha*Har bytat bild nu.... Vad tycks?! -)
  • Ankan80
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:45:19 följande:
    Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...
  • Ankan80

Hm...jag tycker mig ha ett ganska hetsigt humör, men peppar peppar så har jag inga större svängningar.

Men visst var jag lite sur ett tag när jag mådde som sämst. Men bara man berättar hur det är så får man ju förståelse...

• Ankan80

Hehe....

Ninnispinnis skrev 2009-02-19 12:03:15 följande:
    Det är så lugnt här för att alla sitter och håller tummarna för Passionsblommans man och hans burkande
  • Ankan80

Vet inte om ni känner till Mary Kay? Obs vill inte göra reklam, nästan tvärtom.

En bekant lyckades få till en hudvårdsklass hemma hos mig och det var ju trevligt. Köpte lite produkter o så, men de var ju inte billiga. Verkar väl helt ok

Iaf, så vill hon nu att jag skall börja sälja. Givetvis i välmening då jag snart blir arbetslös. MEN jag tycker eg. inte om sånt här. Det är väl en sak om man säljer till okända, men när det är vänner o släktingar som man måste antasta i första hand så tycker jag det blir lite dålig smak i munnen.

När man börjar nysta i det. (Visste inte så mycket) så är det ju inte mer än ett sabla pyramidspel. Hittade en väldigt bra sida på nätet.
    Visst kan man tjäna lite på att sälja produkterna men det är värvningen av nya konsulenter som är det fina i kråksången. Iaf för de som är längre upp i kedjan.

Blir så sur på sånt....! Min bekanta skall komma idag och berätta hur det går till, men jag har god lust att avboka...

Sorry att det blev lite långt....tycker inte om när folk försöker utnyttja en, givetvis i all välmening

• Ankan80

Jag har ringt o avbokat nu Hennes man som svarade så det gick ju ännu bättre då

Nä, pyramidspel skall man akta sig för och det är just det där med att man först o främst ber ens bekanta att köpa. De har ju svårt att säga nej....nä, fy sjutton....

lanovia 08 skrev 2009-02-19 15:50:59 följande:

Ankan förstår din reaktion. Jag är verkligen emot pyramidspel. Någon sitter där uppe o blir svinrik också skall man själv hålla på o plåga sina vänner. Nej tack.Jag vet att man inte påverkar embyrot. Jag är mer osäker på hur resten av kroppen påverkas. Finns ju de som säger att det är svårare att bli gravid om man dricker, därav undrar jag också om det lättare blir missfall. ???Jag vet inte, har bara valt att hålla mig borta så mycket jag kan från vin för att itne riskera något.
  • Ankan80

Hvidis:
    - Bra idé med ultraljudsbilden. Glöm inte att påminna om att få den, för har hört att inte alla får det.
    - Jag måste kissa minst en gång per natt. Men inatt höll jag mig för jag orkade inte gå upp. Höll på att spricka i morse.
    Drömmer också väldigt verkligt. I natt var det lite lustigt. Mannen sa igår att jag skulle köra "hans" bil och så var den med i drömmen. Det var poliskontroller, bromsarna funkade inte så jag råkade backa ner i ett dike. IAF, så var det en poliskontroll när jag körde till jobbet i morse. Sanndröm?
    Slapp dock bli inkallad...

Passionis:
    Vilken fantastisk historia. Har hört något liknande. Att det var två foster, men det var flera månader mellan dem? :-O. Kommer inte ihåg om det var verklighet eller film dock. *lol*

Ninnis:
    Bra inställning!
    Har försökt länge nu med maggnidning mot skärmen

Jag är i v. 11+5, orkar snart inte läsa om bara v.12 på kalendern. Händer liksom inget nytt
    V. 13 på söndag

• Ankan80

Nä, vi skall bara göra det vanliga UL i v. 18. Så lång tid att vänta

Jag tror jag känner den. Alltså märker också att den växer. Dock kan jag inte känna den utanpå. Men den kanske är bakåtlutad

Hvidbrud skrev 2009-02-20 08:47:33 följande:
    Ankan: (har sån lust att kalla dig lilla hjärtat pga din bild...)Tycker också att det går så långsamt. Är jag fortfarande i v12 (+2)... Men det händer ju jätte mycket där inne. Kan märka att livmoder blivit större på en vecka bara. Kan du märka din?Ska ni göra NUPP? Här får man betala 20kr/bild, men jag skulle betala 100! Första bebisbilden! Hi hi!Drömmen gjorde kanske att du körde försiktigare så att du inte blev stoppad?Oj! Foster med olika månader. Kan det verkligen hända? Rent fysiologiskt låter det ju som en omöjlighet... Hur gör man med födslen? Hmmm... Mysko.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)