I vått och torrt (del 5)
Ja, mellan en tomat och ett äpple...
Ja, mellan en tomat och ett äpple...
Det är bara att nugga mage!
Tycker att klienterna har börjat snegla lite konstigt på min mage. Brukar ju vara min slankaste del och nu ser jag ut som en som aldrig har tränat magmuskler... Men de är höfliga och säger ingenting..
Brossans bebis är helt frisk, 10cm och ska komma d. 24 aug! (men går nog 18dagr 'over..)
Nä, inte ännu... Vi väntar til på torsdag, så allt är OK. Ska ta UL bilden och maila ut... Så alla får veta samtidig...
Vi har varit jätte hemliga!
Det ska bli så roligt! Hoppas bara att allt är bra... Men det hjälper ju inte att bekymra sig.
Lite gulligt är det ju att han inte kan hålla sig...
v12 är det inte om några dagar?
Vaken! har precis smält i mig en satts pannkakor... Själv...
vilken fantastisk historia!
Oj då! Stackars dig! Låter som en duktig terapeut. Akupunktur är ju jätte bra! Särskilt när man är så spänd...
har du kommit ihåg att sträcka ut...?
Tycker att det låter som en posiitiv instälning, Ninnis. Härligt att du kan!
*skickarenheldrösbaciller*
Fick vakna tidigt idag för jag skulle kissa. Typ första gången... Tycker att jag har hört om så många som inte kan sova en hel natt utan ska upp och kissa 2-3ggr. Det har jag sluppit. Inget illamående. tröttheten är inte så farlig längre, tuttarna ömmer såklart, men det kan man leva med och det ökade sexlusten har satt igång... stackars make... Ökad sexlust+trött man+ gravidhormoner... Ja, en oberäknelig cocktail! Suck! Lite öm i tjejmagen till och från. Men annars går det bra här. Min mamma hade också lugna graviditeter (födslarna var däremot lite mer dramatiska)
Råkade titta in i "förlossning hemma2 tråden... Aahh! Läste en halv sida, sen fick jag försöka skaka bort alla bilder av det som stod beskrivet där. Visst låter det romantiskt med hemma födsel (alltså inte romantiskt på ett "hjärtar" sätt...) men jag tror jag vill ha kunning personal vid min sida som vet vad som ska och kan hända.
Vitt snölandskap, varm kaffe, god tid och BT. Kan det bli bättre?
Passion: Boxarmuskler! Åh! Jag drömde att jag masserade dig! och dina bröstmuskler. du var en kombination av dig själv och min syster... Du fick en jätte blid behandling och dina tårar trillade... Hmmm...
Ocg gravhormonerna ger mig makalösa upplevelser på nätterna. 5-6 långfilmer upplever jag. Har varit på en 6mån båtresa till Australien via micronesien i natt också med en gammalkompis och min man (han ville sopa överallt...?) Märkligt...
Ankan: (har sån lust att kalla dig lilla hjärtat pga din bild...)
Tycker också att det går så långsamt. Är jag fortfarande i v12 (+2)... Men det händer ju jätte mycket där inne. Kan märka att livmoder blivit större på en vecka bara. Kan du märka din?
Ska ni göra NUPP? Här får man betala 20kr/bild, men jag skulle betala 100! Första bebisbilden! Hi hi!
Drömmen gjorde kanske att du körde försiktigare så att du inte blev stoppad?
Oj! Foster med olika månader. Kan det verkligen hända? Rent fysiologiskt låter det ju som en omöjlighet... Hur gör man med födslen? Hmmm... Mysko.