I vått och torrt (del 5)
Åhh....det är mäktigt att få se sin vigselring. Jag satt och fånlog hela vägen hem.
Sen tog mannen den och gömde den till bröllopet
Åhh....det är mäktigt att få se sin vigselring. Jag satt och fånlog hela vägen hem.
Sen tog mannen den och gömde den till bröllopet
Jättefin bild!! Har ni fått fotografens bilder. Vill se!!!!!
Hm...jag tycker mig ha ett ganska hetsigt humör, men peppar peppar så har jag inga större svängningar.
Men visst var jag lite sur ett tag när jag mådde som sämst. Men bara man berättar hur det är så får man ju förståelse...
Hehe....
Vet inte om ni känner till Mary Kay? Obs vill inte göra reklam, nästan tvärtom.
En bekant lyckades få till en hudvårdsklass hemma hos mig och det var ju trevligt. Köpte lite produkter o så, men de var ju inte billiga. Verkar väl helt ok
Iaf, så vill hon nu att jag skall börja sälja. Givetvis i välmening då jag snart blir arbetslös. MEN jag tycker eg. inte om sånt här. Det är väl en sak om man säljer till okända, men när det är vänner o släktingar som man måste antasta i första hand så tycker jag det blir lite dålig smak i munnen.
När man börjar nysta i det. (Visste inte så mycket) så är det ju inte mer än ett sabla pyramidspel. Hittade en väldigt bra sida på nätet.
Visst kan man tjäna lite på att sälja produkterna men det är värvningen av nya konsulenter som är det fina i kråksången. Iaf för de som är längre upp i kedjan.
Blir så sur på sånt....! Min bekanta skall komma idag och berätta hur det går till, men jag har god lust att avboka...
Sorry att det blev lite långt....tycker inte om när folk försöker utnyttja en, givetvis i all välmening
jag vill också nupp:a
Jag har ringt o avbokat nu Hennes man som svarade så det gick ju ännu bättre då
Nä, pyramidspel skall man akta sig för och det är just det där med att man först o främst ber ens bekanta att köpa. De har ju svårt att säga nej....nä, fy sjutton....
lanovia 08 skrev 2009-02-19 15:50:59 följande:
Hvidis:
- Bra idé med ultraljudsbilden. Glöm inte att påminna om att få den, för har hört att inte alla får det.
- Jag måste kissa minst en gång per natt. Men inatt höll jag mig för jag orkade inte gå upp. Höll på att spricka i morse.
Drömmer också väldigt verkligt. I natt var det lite lustigt. Mannen sa igår att jag skulle köra "hans" bil och så var den med i drömmen. Det var poliskontroller, bromsarna funkade inte så jag råkade backa ner i ett dike. IAF, så var det en poliskontroll när jag körde till jobbet i morse. Sanndröm?
Slapp dock bli inkallad...
Passionis:
Vilken fantastisk historia. Har hört något liknande. Att det var två foster, men det var flera månader mellan dem? :-O. Kommer inte ihåg om det var verklighet eller film dock. *lol*
Ninnis:
Bra inställning!
Har försökt länge nu med maggnidning mot skärmen
Jag är i v. 11+5, orkar snart inte läsa om bara v.12 på kalendern. Händer liksom inget nytt
V. 13 på söndag
Nä, vi skall bara göra det vanliga UL i v. 18. Så lång tid att vänta
Jag tror jag känner den. Alltså märker också att den växer. Dock kan jag inte känna den utanpå. Men den kanske är bakåtlutad