Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

passionsblomman skrev 2009-03-24 13:46:52 följande:
    Åh! VITSIPPOR!!! ÄR inte det bara bland det vackraste som existerar på jorden! Glesa lövträd med en matta i vitt och grönt så långt man kan se....man kan ju börja gråta av den utsikten! Tack ingenjöris!
    Tänkte att de kanske skulle kunna muntra upp lite!!!

Tänker på Ronja....när de ligger i havet av vitsippor......Åhhh vilka vårkänslor jag får!!!

Nä de där dumma symptomerna är förrädiska.....men lyssna på hjärtljuden går snabbt (5 min) o BM har full förståelse för ens nojighet! De har nog varit med om det en o annan gång eller vad tror ni?!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-24 13:57:11 följande:
    Jaaa Ronja...och det kan man ju säga om indianenrna förresten"Voffö GÖR di på detta viset"?
    *vankarrundermedpälsmössannertillanklarnaihavetavvitsippor......muttrar....voffovooffo..voffogöööördipodittevisset*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-24 14:16:57 följande:
    ..."skriker å gaper...voffö då då...????"*pulsaråssåomkringblandallavitsippo rnaochkontempleraröverlivet....
    *springerihopmedBlommissåattbådafarpåändanoliggeroVoffarsigivitsippehavet...voffovoffo*

Lanovia: Spela spel?????? JAG??!?!?!?! *HHAHAHAHAHAHAHA* Finns det någon jag brukar vägra....så är det att spela spel!!! Tv-spel är kanske sin sak....men sällskapsspel....näpp...inte min grej!! *hahahaha* Rätt kul att du föreslog det iofs!! Maken hade def trillat av stolen om jag hade föreslagit att vi skulle spela spel självmant!! *hahhahahaha*

Ninnis: Lycka till idag o hoppas du får mkt beröm!!
    Det var rätt fräckt att höra hjärtljudet...liksom ett snabbt svoschande!

Ore: Nä ngn uttalad tävlan är det inte...tror dock att det är inbyggt i oss...tyvärr. Men ngt jag lärt mig....jag kommer ALDRIG fråga ngn "o när ska ni skaffa barn?".....vilket jag iofs aldrig gjort(syrranfickgåpåhormonbehandlingarförattfåsinatvåtöser).....

Ankis: Hur mår du nu? Stelheten borta? Hoppas du inte har ont!
    *kramarförsiktigtostickerentulpanbakörat*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 16:33:50 följande:
    Ingis: vad skönt att du fick höra hjärtljuden! visst är det underbart!!!BM sa till mig att det var vigtigt att jag visste att om jag inte kunde känna sparkarna en dag så skulle jag inte bli orolig. det är först i v 24 som man ska känna den hela tiden....
    Helt rätt....sparkar har jag inte förväntat mig....bara elvispandet....men misstänker att nerverna har domnat av allt elvispande!

Har nog varit mer orolig än vad jag trodde.....det känns verkligen som STORA stenar har fallit från mina axlar....

Ankis: hahahah ja det var ju bra att du inte är stel längre
    Asså lite "vårstädning" med detox, motion, ögonbrynsplockning, hårinpackningar, manikyr o pedikyr o kanske besök hos frissan gör under för själen.....blir nog en låååååååång stund i badrummet ikväll för mig!!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-24 16:43:46 följande:
    Gud vad min lillasyster blev livrädd när jag gjorde vittrorna med full inlevelse därhemma... "Sluuuuutaaaaa" skrek hon "mammmmaaaaa!"Jag skrämde henne med gargamel i Smurferna också. Vi bodde i Örebro då och i slottet lyste det i ettenda fönster på kvällen. Där bodde han trodde hon. Det var ju skitkul att påminna om...och när vi istället flyttade til Jämtland, då hade man ju ett helt Storsjöodjur att dra till med när man badade....hahahahahaha! Jag är nog ond ändå näralltkommeromkring...
    hahhahaha vissa tendenser ser vi....dock tror jag det är storasystertendenser!!!

*synsinteheller*
  • ingenjörsbruden

Hmmm det verkar finnas lite sadister o elaka "kärringar" här inne!! *moahahahahahahaha*

Fasen att det är så långt till Halloween!!!
    Åh det hade ju varit SÅ roligt!!!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 17:14:41 följande:
    Åh! Kan vi inte halloweenfest med utklädning? Vi kan ju ändå inte känna igen varandra! (om vi inte träffas innan såklart, som jag verkligen hoppas att vi gör!) Åh, vad roligt det skulle va!
    OOOOOOOO JAAAAA *klapparhändernaohopparavextas*

*skuttarbortoskrikervårskriketmedNinnis.....AAAAAAAAAAAAAaaaa*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 19:41:50 följande:
    *Aaaoooohhhhhhhhhhaaaaaaaa* ja vill åsså va me!!! *skrikersåhögtattjagskrämmerbortsnö nf¨åorjagfyllerfaktisktårpåvåren!*
    *...åjaggörsåattblommornablooooooommaaaar....jaggörhelakohagengröööööööööööön*

Höreni.....NU måste det bara vara vår eller?!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 21:17:29 följande:
    Ingenjören!! Nu fattar jag vad du menar med Elvis(p)en!!! Jäklar vad det surrar där inne!! Hi hi!!! har fått nöja mig med att bli petad innan, men nu jäklar är det rock`n`roll! HI hi
    Helt galet va det kan kittla...det är det ingen som berättat!!
    Nu är fladderbusets rörelser annorlunda...om ni gnider händerna mot varandra.....mer ytkontakt o lite lugnare....innan så var det fladdrade fingrar=elvisp....o det kittlades som tusan!!

Knallblå himmel o SOOOOL här...dock -8 när jag gick upp *brrr*

Blommis o lanovia: Hur mår ni idag?

Ankis: Hur går det för den nya livsstilen? Bara grönsaker i kylen eller?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)