• Hvidbrud

Strålande sol där ute! Borde låta cykeln stå och gå en promenad till arbetet idag (men då kan jag ju inte sitta här..).

Molvärk i magen idag, Tror lillbuffin håller på att jäsa över formens kanter nu... 2v till UL och halvvägs!!

• Hvidbrud

*Aahahhhsøøøtalilllamäänniskobaaarnnyskabloodetflyyyta* Oj, vad läskiga de var, vildvittrorna!

• Hvidbrud

Ingis: vad skönt att du fick höra hjärtljuden! visst är det underbart!!!
    BM sa till mig att det var vigtigt att jag visste att om jag inte kunde känna sparkarna en dag så skulle jag inte bli orolig. det är först i v 24 som man ska känna den hela tiden....

• Hvidbrud

Lika ond som mig som gjorde poltergeiströster till min vättskrämda kompis som inte vågade komma uoch hälsa på mig fler gånger...

Ingenjöen: klart du var orolig, gumman! *sköntattalltärsomdetärkram*

• Hvidbrud
    vi gjorde jätte läskiga spökrunder som skrämde halvt ihjäl de sackars ungarna som hade anmält sig till att vara med. ögon (oliver) som de var tvugna att äta och det trixet med ett öga som man ska känna på, men som man har en halv tomat istälet som man kör in fingrarna i och koktamakaroner som larver... Hi hi hi... Allt med bindel för ögonen då... Muuhhauahahaua!!!!*såattdetekaribergen*
  • Hvidbrud

Åh! Kan vi inte halloweenfest med utklädning? Vi kan ju ändå inte känna igen varandra! (om vi inte träffas innan såklart, som jag verkligen hoppas att vi gör!) Åh, vad roligt det skulle va!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)