Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

hahahahah ni är för goa!!

Kan ju tillägga att jag osså tänkte på "trampe"cykel först....men sen stod det att "det bara är att köra på ut o in o hoppas på det bästa" så då fattade jag DIREKT! *höhöhöhöhö*

*bockarotackarförhälsningenikändistv*

• ingenjörsbruden

Hejhej girls!

*hållerossåtummenförBlommis*

ANkis: var skönt att det går på rätt håll! *gör vågen...med alla armar, ben, tår och fingrar*

Kikar bara in här som hastigast....maken står vid spisen för en gångs skull....borde ta foto....
    ska nu hoppa in i duschen o köra riktig ompyssling med hårinpackning, scrubb o härlig lotion efteråt!

Var ute o gick 5km med svärmor....maken tvättade hellre sin cykel.....är lite putt på honom....Men han håller på att göra vegetarisk lasagne så han får liiiiite plusspoäng där!
    I morgon ska jag ut med en tjejkompis o fika, handla o tjötta en himla massa!!

KRAAAAAM

• ingenjörsbruden
    Ore skrev 2009-03-28 18:42:30 följande:
    Tittar in jag också... Har fått lerinpackning och ansiktsbehandling precis, känner mig alldeles ren och mjuk och fräsch Borde dock byta om till något mindre bekvämt än morgonrock och bege mig till affären.
    mmmm my kind of Saturday!
  • ingenjörsbruden
    Maken var gullig o köpte en flaska alkoholfritt rödvin....men när jag började läsa bak på flaskan så står där.....att det är mindre än 0,5% alkohol....*hmmmm
    Vågar man dricka det då? *skeptisk*
    tog en smutt för att bara smaka.....smakade som.....hemmagjord svartavinbärssaft med liiiiiite för lite socker i.....dvs inte riktig vinsmak.....så det blir nog alkoholfritt öl för min del.

Trevlig lördagkväll på er alla goa girls o glöm inte att ställa FRAM klockan i natt!!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-28 19:51:52 följande:
    Jaha...en liten skitindian har visst sent omsider smitit in bakvägen såhär på kvällen dag 35.VAD är det för stil egentligen?
    Bakvägen....ajajajajaja!
    *jagarindianenmedmattebankarenförattlärahonomhyfsochintetorteraBlommis*

Ore: Jag kan osså ställa upp som försökskanin om det är slitigt för dig... ...Tur att hon måste träna!! Är avis på dig!
  • ingenjörsbruden

Naaaaw va gulligt att få mysa med ett så litet pyre!!
    Är ju eg bäst att låna....så man kan lämna tillbaks dem när de kräks eller behöver bytas....hehehehehehe

Du låter så härligt pigg o vital! Inspirationskälla!
    Håller tumme för jobbmöjlighet!

Blommis: Hoppas att indianen är snällare nu...jag prylade honom rätt rejält!

Lanovia: O va du sprider positiva vibbar!!! Blir så glad!

Välkommen hit Betty!

*vinkartillNinnisohoppasatthoninteblevöverfallenavmaskroseriträdgården*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-30 10:21:54 följande:
    Ingenjören, maskrosorna fick vila i frid igår, värre gick det för häcken och rabatterna
    Knipövningar och/eller kissande hunden ?! *hihihihi*
    (sicken humor!!! )

Var rätt sugen på att komma o våldgästa dig igår....dra lite ogräs.....
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-30 11:06:47 följande:
    *kniiiiper stjärten á la susanne lanefelt*

*går o rotar fram benvarmarna o pannbandet o stringboddyn (som ju skulle vara UTANPÅ trikåerna o joinar i kissande hunden......o kniiiiip o kniiiiiip*

• ingenjörsbruden

Är så glad idag!!
    Träffade 2 av mina 3 närmsta vänner....den ena i fredags o den andra i söndags...SÅ härligt o tjötta en massa o bara umgås!

Sen kommer man hem...maten är klar o man bara känner "Yes nu har maken fattat" o ser fram emot middag med levande ljus vid matbordet....gissa om jag blev snopen när det blev fin söndagsmiddag framför tv:n!
    Hämtade kandelabrerna i ren skär protest....
    Suuuuurt.....trodde att han skulle vilja umgås o vara social MED mig....nåja....får väl skriva en lapp till honom!!
    Men så tänkte jag....han har INTE koll på vilken vecka vi är i....o se på tusan där fick jag fel!! Kändes bra!

Idag ska vi träffa resten av makens släkt.....ska bli spännande att se om de vet redan.....eller om de vågar kommentera mitt rundare mittparti!!
    Tjejen jag träffade i fredags tyckte inte att det syntes ngt på mig att jag var gravid!! *hahahaha* Men hon är iofs smal som en sticka o har aldrig noterat om någon pendlat 10-15 kg i vikt!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)