• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Förresten fick reda på igår att ännu en kusin hade varit drabbad av MA.
    Hon fick reda på i v. 17 att barnet dött i v.12

Så nu har jag 2 kusiner och en svägerska som fått minst ett MA :-O
    Så det är fruktansvärt vanligt....

• Ankan80

Ja, det lät gott, men får bli en annan dag...hehe...

Det är roligare att laga mat nu när det är vår med av någon anledning.....o snart kan man grilla....mmmmmmm!!

(bara för att sen på hösten säga mmmmmm....köttgryta)

• Ankan80

*mmmmmsmaskarpåingenjörenssupergodavåfflor*

• Ankan80

Usch, va hemskt...det bara högg i hjärtat när jag läste....brrrr

• Ankan80

Hihi...exakt ingenjöris

Vill lova att jag blir mobbad för min skånska här i Helsingborg. Den är ju liiiiite bredare...hehe....jag tycker det är fint iaf
    Men ibland får man snäva till den när den flyter över kanterna....

Lanovia:
    Bra gjort! Kanske tom spänningarna släpper...trist med BM bara....finns ju vissa rabbeskaft...(skånska för kärringar, idioter, etc)
    Hoppas på en bättre sen vid mötet!

• Ankan80

Ja, alltså det var det jag menade....att du skulle få en annan

lanovia 08 skrev 2009-03-25 13:21:04 följande:

Hehe trevligt med lite skånska undervisning.Ja indianerna har hittat hit och det ordentligt. De gick bara vilse i 4 dar innan. Förtrupperna hittade direkt men var tydligen tvugna att reka ordentligt denna gång.Ja känns så skönt att ha ringt. Förhoppningsvis slappnar jag av nu. Även om det känns surt att behöva ta hjälp för något sådant här. (Ninnis antar att du tänker tanken på att kopiera in mitt gamla inlägg nu. )Ankan jag hoppas snarare på att slippa möte just den här BM. Det är min taktik.
  • Ankan80

Va gosigt!

passionsblomman skrev 2009-03-25 14:29:02 följande:
    Ja, man får ta vara på de små guldkornen i livet. att mysa med sonen i soffan en vanlig onsdag kan höra till dem om man bara kommer ihåg det. Det är så himla lätt att glömma bort att allt de vill oftast är att VARA med sin mamma och pappa.
  • Ankan80

Satt och funderade på vad man gjorde för 1 år sen. Då trodde man inte man skulle sitta i denna situationen.

Givetvis var det bröllopsplaneringen som stod i fokus. Jag höll på med min bröllopsklänning kommer jag ihåg. Den var försenad och jag var såå spänd på hur den blev.

Jag har ju börjat med rosenroten och jag känner mig så pigg. Märks iofs mest nu på dagen o sen på kvällen typ vid 20-21 då jag annars brukar vara som tröttats...

hoppas vi bara på att den andra effekten kickar in

• Ankan80

Lite intresseklubben antecknar...

*JAG ÄR SÅ PIGG OCH GLAD IDAG SÅ JAG VET INTE VAR JAG SKALL TA VÄGEN*

Får nog gå en lååååång runda på lunchen o rasta mig lite

• Ankan80

Hehe...ja, jag var tvungen att kolla den tråden och som jag skrev i glädjastråden så håller jag såklart med dig och den andra tjejen..

Så, drick nu lite kaffe och räkna till 10

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)