-
-
säkert!
Nu är jag ledig! Ska ut i genom haglet och hem till mamma och mysa! På vanligt mys-sätt inte sånn mys som ni håller på med!!
Goa är ni ialla flall och och gör mig så glad varje dag!! *kram!!* -
Hej goa tjejer! Hej Betty! Välkommen i bebislängtantråden!
Vet ni vad? Igår sparkade bebisen så att jag kunde se det på magen! Första kunde jag känna i handen på magen så flyttade jag handen och det bulade ut! Helt fantastiskt!! Maken han inte se det, tyvärr, men det kommer nog fler möjligheter...
Har idag gått in i v.19... nästan halvvägs!
Ska till läkaren i morgon och få svar på några blodprover. Ska se om jag ska ta blodförtunnande eftersom jag hade en blodpropp för 12 år sen. (p-piller, crossatlanisk flygrase och rökning var inte en bra kombi..) förhoppningsvis är allt som det ska, annars kan vi ju göra något åt det. Men NU ska jag gå och få ordnat fötterna! En liten födelsedagspressent till mig själv .
*kram!!* -
Vi försökte först 3mån men det blev mf i v8 tror jag att det var. 2 mån senare var jag gravid igen, så det har gått väldigt fort för oss.
Betty Boop augusti2009 skrev 2009-03-30 14:50:35 följande:
Hvidbrud - så fantastisk känsla när man känner bebbens sparkar. Grattis! Försökte ni länge innan du blev gravid?Oavsett vad det blir så blir det en fotbollspelare... det ska nog maken se till. Då får den nog spela i Assyriska... (maken är assyr). Men träning och inspitartion får han stå för, för jag är fotbollshandikappad! Jag var en fara för andra när jag var liten, för att jag spelade i trätollor... man viste inte om det var bollen eller tollan som kom flygande...
Ankan har iallafall rätt i att vi (jag och mina syskon) heter MFF...
Passion: En sån pers!! Hua! -
om det inte hade varit så viktigt hade jag också gått. eller satt mig ner och gråtit...
-
:-d Då kanske de hade hänvisat dig till ytterligare en avdelning...
-
Och mjuuuka väggar att gosa med.
-
Eller "fisse-lin får den till att stå av sig själv" Det blir roligt på danska...
Ninnispinnis skrev 2009-03-31 11:23:04 följande:Vilken slogan det hade kunnat bli:"Fliselin, får den att stå av sig själv" -
Ninnis: Fliselin är sånt man stryker på tyg för att göra det hårdare/styvare.
Vet ni vad? Idag var jag ju hos läkaren igen och skulle få svar på blodprover. Allt var bra och jag behöver inte oroa mig för blodpropp
Men Så var där en läkarstuderande igen som gärna ville titta på min lillmffin på UL! Även om jag vet att man inte ska hålla på förmycket med UL hoppade jag glad i hågen upp på bänken. Och där inne låg lillmuffin och vnkade till mig.. Åh! Jag är så käääär!!!! Stor och fin var den! Maken var inte med (han ligger hemma och är sjuk och ynklig ) så jag sa-du får inte säga vad det är för kön. Så det gjorda han inte. Puhst! Nästa vecka får vi veta det... -
(fisse=det minder fina ordet för snippa)