Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Men shit pommes frites, Blommis!

*blir helt förvirrad av att läsa alfabetet fram- och baklänges*

• Ninnispinnis

Stackars lill-muffin, han får det inte lätt med alla BT-mostrar som ska bestämma hans karriärval

Ankan80 skrev 2009-03-30 15:47:56 följande:
    Hehe...ok...*då bestämmer jag HIF i stället*
  • Ninnispinnis

DET kan jag säga att min make inte heller hade haft tålamod med! Han hade gått hem igen

Andrologen, vad är det för konstigt ord då? Vem kan komma ihåg det?

• Ninnispinnis

En sån där bra med långa ärmar som man knyter bak på ryggen?

passionsblomman skrev 2009-03-30 22:53:16 följande:
    Kanske hade jag inte ens kommit hem än utan haft en aningen för stor tröja....
  • Ninnispinnis

Underbara Hvidisen!

*skrattar högt åt bilden av en liten söt hvidis som sparkade iväg "tollan" högt över mål*

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:27:10 följande:
    Jag var en fara för andra när jag var liten, för att jag spelade i trätollor... man viste inte om det var bollen eller tollan som kom flygande...
  • Ninnispinnis

*fnissar åt att ingenjören kände sig tvungen att förklara att tvångströjan inte var avsedd för kinky ändamål... man känner andra som man känner sig själv?*

• Ninnispinnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-31 10:44:07 följande:
    Jag bara förutsätter att ni tror att allt jag hittar på är snusk-relaterat....kan ju vara bra att ha det i åtanke när man läser o väntar på det snuskiga slutet....vill ju inte göra någon stackare besviken!!
  • Ninnispinnis

Vilken slogan det hade kunnat bli:

"Fliselin, får den att stå av sig själv"

• Ninnispinnis

Ankan, man ska följa sin magkänsla, det tror jag är bäst i längden. Även om beslutet sen visar sig vara "fel" så brukar det kännas bättre om man vet att man iaf följt sitt hjärta...

Heja dig!

Hej och välkommen förresten, Novia!

• Ninnispinnis

*försöker att inte blanda ihop novia och lanovia*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)