Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Förlåt Blommis var inte meningen att pusha in dig i det.

Vi har gjort vårat 11e försök (tror jag, har tappat bort mig). I maj skall vi få hjälp om det inte är något nu.....

• lanovia 08

Just nu går det nog inte att göra så mkt för mig, men tack ändå Celeste.
    Denna dag har börjat kasst. Gravtest resultatet behöver jag nog knappast nämna. Därefter skvätte jag tomatsås från makrillburk rakt på min vita skjorta. Tog kort tid sidan kom tårarna.
    F-N jag orkar inte med.
    Alkolister och missbrukare som knappt kan ta hand om sina barn (förlåt om jag trampar någons föräldrar på tårna)blir gravida. KOmpisar som inte planerat det åker på semester, kommer hem och säger oops! Men vi som vill och längtar efter barn, vi kan inte få till det.
    Idag har jag ont i magen, känns som mensvärk och känns som mensen är på gång hela tiden, så förhoppningsvis kommer eländet snart så vi kan försöka på nytt sedan.
    Jag är nog inte på mitt muntraste humör i dag.

• lanovia 08

Oh håller tummarna för dig Ankan hoppas du får jobbet!

Det lovande resultatet skrev jag om samtidigt som du...

• lanovia 08

Ingjöris vilken jobbig kväll. Snacka om att få det bra humöret ner slitet och stampat på. Somna ensam gråtandes skall man aldrig behöva göra.

Mitt förra deppiga inlägg var ju idag och tyvärr har humöret inte ändrat sig mycket. Mår rätt pissigt. Maken har inte lyckats få mig på bättre humör. Han säger bara att det är positivit att testet visar neg. ¨Så länge det är neg och indianerna uteblir är det ju hoppfullt enligt honom. För min del orkar jag inte hoppas. BIM+4 och fortfarande neg då kommer det nog så förbli.

TAck alla underbara. Ni är oväderliga.

*kryper nära Ninnis och kramas medan tårarna rinner*

• lanovia 08

Oh ni är så underbara. Förlåt att jag är så ego idag, bara pratar om mig själv.
    Men ni vet när man är riktigt på botten så går det alltid att komma längre ner. Maken har blivit tvungen att åka till Oslo för jobbet. Åker imorgon o kommer hem på fredag. Kvar blir jag med hund som brukar vara med maken halva dagarna på jobbet innan hon lämnas till dagis, svampkurs och massa annat som måste fixas.
    Han hade så dåligt samvete när han ringde vill einte lämna mig med allt, men det är ju inte direkt hans fel.
    Har vi otur måste han åka upp nästa vecka också.

Ingenjöris, jag har berättat för honom om folk som är gravida men det tar ett tag innan hormonerna går upp tillräckligt för att visa ett plus. Det är detta han hakat sig fast vid. Så länge inte indinaerna kommit finns hopp.

Hvidis, ja det är verkligen skönt att vi skall få hjälp snart.

Tack igen alla ni för att ni är så bra.

*gräver ett ännu djupare hål i sanden*

• lanovia 08

Ni är så goa allihopa! *kramar er alla*

Ninnis får en extra kram för det dåliga humöret. Man blir lätt på det humöret när kroppen spökar, som din gör också. Inga mer indianer ännu? Kanske var Nidblödning? *håller tummarna lite i smyg*
    Träna låter härligt. Något jag nog kan se mig i himlen efter under den tiden som maken skall spendera i Oslo, då blir det hundpromenader däremot. Kanske kan springa någon dag också. Har inte orkat träna på 2v pga av min trötthet kanske skall gå snart hoppas jag.

*tar fram lite spännband och surrar fast Hvidis porttelefon så att den verkligen sitter*

• lanovia 08

Idefixaren tycker det låter som ni tänker klokt.

Ninnisvännen det är du och jag idag verkar det som. *kramar Ninnis här nere under sanden*
    Slog mig en liten tanke. Vi kanske borde krypa upp snart så att indianerna hittar oss om det nu är meningen att de skall hitta oss.
    Vad gäller träning så sa väl inte läkaren att du inte fick träna hårt allas. Utan kanske dra ner på antal hårda träningspass?

Funderar på det ni skriver om när ni fick erat plus. Med tanke på det borde jag ju ha sett det nu, om det inte är så att ÄL var senare denna månad. Men som sagt finns ju de som det tar längre tid för.
    Men jag tänker nog inte hoppas ens. Inväntar nu lugnt de röda indianerna.

Blommis hoppar skorna blir bra.

• lanovia 08

Ninnis, I´m ready!!! *gräver mig upp ur hålet och ställer mig upp och skriker. Här är jag kom o ta mig!! Sedan pasar jag på att ge alla djävligheter en smäll också*

Imorgon kommer inte bli en rolig dag på jobbet. Har varit möte med gruppchefer och personalombud idag. Något kommer hända...

Blommis du kanske skall ta det lite lugnt med promenarandet? Hur många gånger har du gått idag?

• lanovia 08

Blommor, så sött av honom. Oavsett anledning värmer sådant alltid varmt om hjärtat.

Blommis får du enbart dricka soppa under dagarna? Isåfall skall du definitivt dra ner på promenerandet, annars bryter du bara ner kroppen.

• lanovia 08

Har precis kommit in från en härlig utekväll. Först tränade jag och hunden 1h på att hitta svamp utan att äta upp den.
    Sedan var vi och tittade på när husse spelade match. Känner mig mkt gladare nu. Får se hur länge det håller, väntar ju skit på jobbet imorgon...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)