I vått och torrt (del 5)
*nyfiken* vad står * för ninnis...? vad tror du?
*nyfiken* vad står * för ninnis...? vad tror du?
tror det... är för nyfiken
Nä, nu ska jag hem! Jippi! Tror jag hämtar sushi på vägen till min sjuke make. Ingefära är ju nyttigt...
HI hi hi hi... Fniss fniss...
Tycker att sommarregn kan lukta lite asfalt... när det har varit så varmt så asfalten smälter och så lite regn på det så det ryker... Det luktar lite sommar. Men nyklippt gräs tar ju priset på härliga dofter!
Vår luktar liv! Jord och kall luft i näsan och solsken i pannan! Mmm... Nu ska jag UT från min håla!!!
Vill också se fjärilar! *hoppparpåninnisflygochkommerupptillblommissåhonkanvisamig:(ävenom jag är lite rädd för att hoppa på ett aprilskämt med de där fjärliarna, gör tanken mig så glad att jag väljer attt tro på det i alla fall! )
Hi hi! Lillmffin ligger här och sparkar när jag läser era bebis inlägg... Jasså, det syns inget på dig? Jag kan nästan inte knäppa jackan! Tur det snart är varmare så jag kan hoppa i min vidare vårjacka! Det går inte att dölja att jag har en bebis i magen! Hi hi!
Vi sas också Maj maj måne jag kan lura dig till skåne, men jag kommer inte ihåg när det var. vi var mycket mer instälda å april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Och bara EN tumme för tur!
Hoppas att det går bra för Blommis idag! *håller tummen!"
Solen skiner och jag har fått en avlysning preis, så jag ska nog ta och fuska idag och låsa dörren, ta med min braiga bok och sätta min nere vid vattnet och få lite vårsol på kinderna. (och en kudde únder gumpen så jag inte får urinvägsinfektion..) Visst låter det härligt?
Du, det ska nog synas snart Vänta bara! Shiiit! Det är helt otroligt som den börjar kicka när jag sätter mig här med er
Håller på att skriva/formulera en annonce för att sälja min butik lite sorgligt...
HA tänkt på det. Och pratat med andra som varit i samma situation. Det de alla säger är att de önskar att de hade sålt den... Där är räkningar som ska betalas och avtal som ska hållas och folk ska hållas i öronen... Man kan inte fokusera på barnet, utan är på jobbet i alla fall även om man inte skulle. Jeg kan alltid starta en ny sen. Om jag vill. Tycker lite att det är dags att komma vidare också. Kan ju inte massera resten av livet, det klarar inte mina händer. Det finns ju så många andra grejer man kan bli ! (en stol tillexempel, eller en sil..)(nä, inte grejer! yrken/roller menar jag ju! )
Har, ska det ju stå!