I vått och torrt (del 5)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
O va härligt glad man blir av att läsa om alla vårkänslor o knasiga drömmmar, tidiga löprundor, grillkvällar, ringfunderingar o mera motion!
Betty: Har inte den blekaste om en stensring....vet bara att jag har fått för mig att jag skulle fastna i alla underbara stickade tröjor mmm...
Lanovia: Springa....o dessutom 7 på morgonen....jisses...blir lite trött bara jag tänker på det!
Kanonbra av dig!!
Ore: Vad är det du har tävlat i? Dock låter det väldigt skönt med vårsol o motion!
Blommis: Jobbigt när man känner sig som en bakåtsträvare o inte vill skriva på protestlistor...antar att det var bebyggelseplaner i området eller? *hållertummen*
Blir så glad av att höra om fjärilar o kommande burkande!
Ankis: Va härligt att höra att ni kör på medigenast!! Gläder mig o håller tummen superduperhårt!!
Hvidis: hahaha vilken dröm! O vakna av pruttljud....hahahahaha.....Känner igen mig!
Vaknade till mitt i natten av att det luktade förfärligt...blandning av ägg o rostad lök.....inser att det är maken som passat på att vädra ut åt mitt håll!!!
Pikade honom i morse o han blev så generad....hiihihihi min stackars Blyger!
Drömde om min familj i natt....att familjefejder var begravda o att vi kunde äta påskmiddag tillsammans....hoppas att det är en sanndröm som kanske slår in nästa år eller så!
Fladderbuset har börjat spralla ordentligt nu....ser verkligen fram emot UL!!
Vilken dag var det du skulle till UL, Hvidis? 7e eller? Iiiii så spännande!
Sprang på makens faster i affären igår.....hon tackade ja till vår festinbjudan o frågade om det kom fler nykterister till festen.....jag höjde handen o sa..Japp, minst jag iallafall!
Hon fattade inget...så jag ställde mig i profil m magen....o hon fattade fortfarande inte....tills jag pekade på magen.....då utbrister hon så hela ICA affären hör det:
NÄ MEN SKA NI HA BARN!!!!!
Hahahahahhaha!
Så nu ska hon försöka hålla tyst ända till påskafton när vi träffar resten av släkten!! Får se hur det går!
Nä nu ska jag ta o jobba lite!
Blommis: Näää så klart så är det de andra som är bakåtsträvare!! Det där med att sätta sig på tvären mot utveckling brukar alltid gå i stöpet förr eller senare....så det är lika bra att de finner sig i läget o börjar sträva framåt MED dig!!
O att ni får bygga MEDIGENAST!!!
Hvidis: Wiiiiie o så spännande!! *hoppar o klappar händer*
Förstår att du är hyfsat lugn med tanke på den gullige läkarstudenten som fåt ul:at dig ett par gånger redan!
Då kan ni gå o mysa o fundera på namn under hela påskhelgen!
Usch o fy för förkylning.... SÅ tråkigt.....hoppas att näsblodet slutar snart.
Jag har ALDRIG haft näsblod....verkar läskigt o kladdigt....
Maken har ju sina störtblödningar med jämna mellanrum.... Som gör att man misstänker smygslakt i badrummet....
Ankan: Ja bara tuta o kör!! *hihihi* Du hade/har ju vetskapen om risken för MF fr släkten i bakhuvudet....så då är det nog bara att hoppa upp i sadeln igen!
Ninnis: Åhh så ljuvligt du verkar ha haft det i helgen!!! I den åldern är de så roliga med sina uttalanden!! Man förstår inte var de får allt ifrån!!
Hihihi...nä inte alienvarning....men skulle kunna förväxlas med tarmrörelser Men sparkarna känns mer definitiva...där tar jag INTE fel!
Jag är i 19+2....o har testat o trycka lite för att se om jag får reaktion....men än så länge har tillbaka-sparkarna uteblivit....men de kommer nog.....sparkar tydligen bara när det passar!
Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-06 10:36:43 följande:
Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-06 10:45:49 följande: