• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Det var ett vikariat fram till maj också....fast det visste jag inte när jag pratade med henne....(att det var till maj alltså)...o blir det bebis så *peppar peppar* krånglar det ju till det

• Ankan80

Nä, det blir ett visst dilemma....

Nu erkände mannen iaf att arbetsledare inte var något för mig....kan ju inte ändra sig så när han var väldigt bestämd sist vi pratade om det....

• Ankan80

hihi...nä, jag hoppar det!

passionsblomman skrev 2009-03-31 12:59:21 följande:
    Bli inte arbetsledare Ankan,jag tror inte du vill det. Vare sig med hjärtat eller magen!
  • Ankan80

Ja, så sant så...i bästa fall kommer jag vara illamående första månaden på jobbet....tjo hoooooo!

• Ankan80

Hehe...you bad bad girl

Jupp, man måste söka anvisade jobb. Sen om man skulle råka få ett jobb har man rätt att tacka nej typ 3 ggr?
    Kan inte reglerna... ännu

ingenjörsbruden skrev 2009-03-31 14:20:34 följande:
    Växer det bra i rabatterna om man kräker i dem?! Ankis: tror du gjorde rätt som tackade nej.....nu har du ju möjligheten att tacka nej...värre sen när man är utan jobb...då blir man väl utan A-kassa om man tackar nej eller?! Alla jobb är INTE bättre än inget.Kommer ihåg när jag jobbade tillfälligt i en butik i Malmö (bodde i Malmö oss)....men det var 75%....så följdaktligen så ska man söka heltidstjänst så man inte behöver A-kassa.....fick en uppfodran att söka till Bilema i Höör...*tssss*Kan säga att den ansökan nog åkte direkt i "det runda arkivet" *heheheeh*Inledde med... "På uppmaning av Arbetsförmedlingen söker jag denna tjänsten"....tjoff i papperskorgen!! *moahahahaha va förfärlig jag är *
  • Ankan80

Är det mycket syra så växer det nog sämre

ingenjörsbruden skrev 2009-03-31 14:20:34 följande:
    Växer det bra i rabatterna om man kräker i dem?!
  • Ankan80

Så man får inte tacka nej någon gång alls? Har fått för mig det

passionsblomman skrev 2009-03-31 14:27:10 följande:
    Neeeej man får inte tacka nej och ändå få a-kassa.
  • Ankan80

Hehe...nä, varför skulle det vara så

ingenjörsbruden skrev 2009-03-31 14:29:26 följande:
    Yes, me=bad!! Kan se scenariet där man står o funderar på varför planteringen växer så himla dåligt....det kan väl inte bero på arbetsledningen?!
  • Ankan80
    Ninnispinnis skrev 2009-03-31 14:33:45 följande:
    *ser framför mig hur ankis mitt under morgonmötet springer bakom en buske för att "ge den lite näring"*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)