I vått och torrt (del 5)
Pluss så får man veta en massa konstiga saker när folk berättar om sina förlossningar...ni vet...jag sitter o håller för öronen men ibland så fastnar det lite knasigt o kanske onödigt vetande ändå!
*Wieeee* Håller tummen för Hvidis!!! O ja...det är idag de KAN få reda på vilket kön det är!!! Ooooh så spännande!!
Lanovia....det där är så himla energisugande......i min familj införde vi att varannat år så träffades vi på julafton o efterföljande år så blev det på juldagen.......det funkade superduper tills jag träffade maken.....där är det ALLTID julafton som gäller....o visst är det då det är afton men man har inte mindre mysigt bara för att man träffas på juldagen.
Alla sådana traditionsförändringar tar tid att införa.....nu ska vi försöka att göra en totalrokad med julen.
Ska försöka fira julafton hos antingen min svåger o svägerska eller hos oss, o då ska allas syskon o föräldrar vara välkomna!
Hittills så har julen firats hos makens faster som fyller år 2 dagar innan julafton...så det är hennes födelsedagsfirande.....
Idagsläger så firar hon sin födelsedag med sin syster m familj...så vi tänkte att vi kunde byta....men det ses nog INTE med blida ögon....så nu har jag övertalat halva släkten hittills...så det är bara nåååågra kvar...
Hvidis: *wiiiiiie* Oooooh så härligt!!! *klapparopussarpålillmuffinsan!*
Skönt att allt såg bra ut!! Är BF fortfarande planerad till 29/8?
Traditioner är till för att förändras!!