-
Jag kan, blommis i det andra, blomiss i det första...!Ninnispinnis skrev 2009-03-03 16:37:46 följande:Oj! den som lyckas hitta skillnaden mellan de båda inläggen ovan vinner ett cirkelgympass...
-
Japp, det lär jag få göra. Härligt
-
Tycker det är litet fascinerande att så många inte vet sin blodgrupp??? Iofs så är det väl kanske för att min mamma är Rh - som vi testades allihop när vi var nyfödda, och har testresultaten inklistrade i första fotoalbumet bland övriga BB-grejer (armbandet, namnskylten som sattes på den där korgvagnen m.m.)
-
Jag väljer nog fredag då...
Min favorit bland vegetariska pajer är med tomat och fetaost i... Och så vanlig äggstanning. Hmm, den är nog den enda vegetariska paj jag gör... Kan ju bero på det också.
-
Hallå allihop!
Skönt att Ninnis tar det med ro, men hoppas, hoppas att det blir ett positivt resultat snaaaart.
Passionsblomman: Sådär borde inte läkare få bete sig! Tyvärr är man ju ganska sårbar när man är hos läkaren, och även om man normalt sett kan svara för sig så är det inte helt lätt i den situationen. Men precis som de andra säger så vet du nog bättre än läkarna vad som orsakar din stress, och vad som skulle hjälpa mot den.
Och apropå ingenting, så hade jag BIM igår, men ingen mens. Och eftersom jag är litet otålig så testade jag, och dra på trissor - testet visade gravid! -
Gång nummer 6 Apropå vilken aktivitet som fordras, eller nåt...
Har fortfarande inte riktigt tagit in det helt. Och maken undrar om det går att lita på testet -
Mår bra, har inte riktigt smält det än. Litet molvärk i magen, litet ömma bröst. Men inte mer än det brukar vara vid mens...
Tack för alla Grattis! -
Jag dricker normalt sett bara kaffe efter lunch när jag jobbar. 5 koppar i veckan kan väl inte vara så farligt?
Tack för alla grattis! -
Inte "lilla tussiiilago, lilla tussilull" alltså?
-
Ninnis: Jag skulle åkt dit! Ställ alla frågor du vill (skriv gärna upp dem redan nu, så du inte glömmer dem imorgon.