I vått och torrt (del 5)
Hahahahah
Ninnis: Låter som en sund inställning! Vi väntade faktiskt 2 veckor innan vi testade...heheheh men då var jag väldigt säker!
Ore: Ibland börjar man tro att det är någon smitta som går...först börjar någon o sen plussar alla en efter en.....det är konstigt....o så brukar de som plussar direkt att fråga alla andra....O NÄR ska Ni skaffa barn?? Elefanter i glashus.......
Skönt att du inte reagerade med att gråta....
Det är helt ok att känna sig deppig o ibland känna att "alla andra gör/får ditenduten osv"....det är nog något primitivt inbyggt i kroppen att vi alla strävar efter ganska så samma saker i livet. De som inte strävar efter samma brukar ju bli ganska hårt åtgågna...tex de som inte VILL ha barn....har en kompis som brukar bli idiotförklarad för att hon ALDRIG vill ha barn.
För 1,5 år sen hade jag en jättedipp....min svåger o svägerska hade gift sig, byggt hus o väntade sitt första barn.....det sved SÅ i själen för min man är lite långsam av sig o fattar sällan snabba beslut....o jag väntade vid varje årsdag o alla hjärtansdag osv på ett frieri o känna hans strävan efter ett hus, barn osv....min inställning till barn var klart uttalad...inga barn innan giftemål. O barn kunde han tänka sig...men gifta sig.....nja.....så jag kände verkligen att vi stod i ett stiltje o inget hände.....Ovanpå detta så fick jag diagnosen PCO vilken i de värsta fallen innebär att man inte KAN bli gravid.....så jag sjönk LÅNGT ner...o som ni kanske har märkt så är jag i grund o botten en väldigt glad o positiv människa som alltid har nära till skratt o rätt mkt skit på hjärnan!
Tog dagen som den kom o insåg efter ett tag att varför ska jag vänta på ett frieri....jag kan ju fria själv!
O vart vill jag komma med detta....jo att ni inte ska känna er ensamma.....även om jag/vi verkar som en solskenshistoria med bebis direkt efter bröllopet så ligger det rätt mkt bakom....o ha det i åtanke när kompisar berättar att de är gravida....de har kanske försökt i flera år men inte velat berätta ngt!
Ja lite tyst har det varit här idag....tror osså att alla håller tummen för Blommans mans burkande!
Jag har medvetet försökt hålla mig härifrån för att jag skulle få NÅT gjort på jobbet....men det funkar inte det heller....
Passionis: Det är väl så att man känner vad man själv vill berätta om sig själv....men berätta om mannen....nja det är ju inte juste o lämna ut dem helt......bara lite!!
Passionsblomman: Va bra att burkandet gick bra! *asg* Den där pinsamma stämningen i väntrummet kunde riktigt känna via skärmen! Låter mysigt med "heldag" med mannen!
Vilken fairytale! Man blir ju helt salig när man hör något sånt....förutom att de skulle få TRE pojkar samtidigt...det är jag INTE så lockad av!
Känns det när man sätter akupunkturnålar? Har alltid funderat över detta...
Hoppas att din terapeut kan få bukt med dina cementmuskler! Börjar så klart direkt fundera på om du är lika stark som Ninnis alias Pippi.....trevligt att känna en brottare o en pippi!
Ja det är en liten nackdel med att skicka UL-bilden... ...Hahhahaha nåja det får man väl ta!
Ankan: NUPPA bör man *hehehehe*
Maken är osså lite sliten....han känner sig nästan utnyttjad!! Hahahaha stackarn.....mitt lilla sexobjekt!! *hehehee* Men maken är en baddare på att massera mina ömma tuttar.....det hjälper iallafall för mig! Gör mindre ont i dem sen.
Appropå drömmar.....igår drömde jag att jag var ute o körde en brun plysch soffa!! Ni vet om man strippar en bil helt o bara behåller bottenplattan med hjul....o så sätter man en brun hemsk soffa på den o så körde jag rundor!!
Kommer ihåg att jag i drömmen tyckte att det var lite konstigt att köra runt i en brun soffa o att det vore väldigt opraktiskt när det regnar osv!!
Drömmer MASSOR av sexdrömmar....helt galet! Maken börjar nästan bli rädd!! *hahahaha* Men han vågar inte klaga än så länge iallafall!
Hoppar osså att kommentera Hvidis dröm om Passionis bröstmuskler!!
Ni är så goa! *KRAM*
Hehehehe! Jappjapp! Köra rundor är def skånska!! *pratarmedgrötimunnen*
Maken brukar osså virra på huvudet åt mina tossiga(osså skånskt?!?) drömmar! Det är rätt underhållande att försöka komma ihåg dem! Brukar kunna komma ihåg 2-3 drömmar per natt....men det brukar bero på att jag ofta går upp mitt i natten o är nödig o kan INTE somna om...för då drömmer jag bara att jag är på toa o kan kissa o så KAN det sluta med att jag kissar i sängen.... Huvaligen!
Passionis: Låter som att du har en förkylning på g som heter duga.....det kan iofs vara massagen....hörde om en kille på makens förra arbetsplats som styrketränade massor....o så gick han till massör o fick en REJÄL knådning o sen var killen sjuk i 2 veckor....massa slagg som ställde till i kroppen eller nåt....Så det kan ju vara nåt sånt du råkat på med dina cementmuskler....hoppas det går över fort!
Får man inte få massage när man är gravid? Hmmm har aldrig hört!
Hvidis?
Ninnis...Big O...Orgasm kanske?!
Hahahah ska säga det till maken att flickorna på BT tycker synd om honom....hahahahaha! Han kommer att himla med ögonen!
Ja jag o plysch soffa!!! *hhahahha* Passionis dröm om röd sportbil lät iofs bättre....förutom att jaga ungar som snor bussar....
Ni får hålla tumme för mig/oss i em....kl 14 ska vi till banken o prata lån.....hoppas verkligen att de inte strular.