I vått och torrt (del 5)
I lördags hade jag ju min möhippa och allt var så roligt och man är så lycklig för att man har vänner som bryr sig om mig och gör allt för att jag skulle få en perfekt dag...
I söndag låg vi i soffan (sambon var REJÄLT bakis) och tittade på Mastermind (Wallander) när jag helt plötsligt började må illa och kände mig yr. Steg upp för att gå till toan men kom bara till dörren till hallen där jag fick hålla mig i väggen. Skrek på sambon att han skulle komma och han höll i mig. Var otäckt för allt gungade och jag kunde inte se helt klart.
Sen minns jag inget och det är det som är så otäckt utan det jag minns nästa gång är att jag sitter på golvet i köket (ca 3 m dit) och att min sambo sitter och håller om mig. Hur jag kom dit minns jag inte men sambon sa att jag gick själv och att han höll i mig men att jag var väldigt frånvarande. Kan jag ha svimmat fast jag gick? Någon som vet?
La mig i sängen och allt snurrade och kunde fortfarande inte fokusera blicken men sen somnade jag och vaknade 11.30 så då hade jag sovit i 1,5 h.
Blir lite rädd för det här har hänt två ggr innan, sist var för 2 veckor sen och gången innan dess i september men jag har aldrig haft minnesluckor innan (obsavera att jag var spiknykter på min möhippa )
Nu tjatar sambon att jag ska gå till läkaren och kolla upp det men känns lite dumt: Hej, jag har varit yr tre ggr på ett halvt år... men jag är jätte rädd. Tänk om man håller på att gå in i väggen eller något sådant och att det här är kroppens sätt att säga ifrån att nu tar du det lite lugnt för det har varit JÄTTE mycket nu det sista...
Var bara tvungen att beklaga mig lite, förlåt...