Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

*mumsarpåenbitavLanoviassockerkaka...mmmm*
    Ore: Va synd att du inte hittade ngn klänning! Men det brukar häng på inköparen till affären....alla har inte samma sortiment...tyvärr.

Min klänning är svart med små vita prickar, v-ringad o skuren under bysten...väldigt 40-50-tals klänning...fattas bara röda pumps, röda läppar o stora lagda lockar så är man en riktig pinuppa....med gullig mage!! *hihihihi*

*serNinnisglidandesöverträdäcketmedborstarunderfötterna*
    Starkt jobbat o du är def värd mysstund med din braiga bok!

Blommis: Låter lovande med lite jobb i ett par veckor!
    Hoppas VUL går bra i dag o att du o vänninan får mysigt på kvällen!

Tog sovmorgon idag...sov enda till kl 7...välbehövligt!
    Börjar få smått panik inför festen...har inte gjort festhäftena...ska iofs inte vara så avancerade...men ändå!!!
    Nja...det blir nog till att slita i helgen!

• ingenjörsbruden

Ninnis: Det kan bli attans dyrt med stickor.....låter spännande med dag 30...*hållertummenmensägerinteförvad*

Festen är 2 maj....tiden bara rusar iväg!!

Ore: ja den är jag rätt nöjd med! Hade varit roligt att verkligen köra med lagda lockar osv...men den ambitionsnivån har jag inte ork med!

Lanovia: Usch va jobbigt! *hållertummenmensägerinteförvad....gå o håller händerna bakom ryggen o visslar o tittar mot himmelen*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-16 10:09:27 följande:
    Ingenjören, gyn borde ju ha sett om det var något, men samtidigt kan ju cykeln vara sen. Men å andra sidan verkar hon ju inte ha sett så mycket överhuvudtaget... Håll du tummarna, bara du lovar att inte säga för vad
    Ärligt talat så verkar tanten inte ha någon som helst koll....
    *spankulerar iväg visslandes med händerna på ryggen*

Ankis: Hahahahah *mmmmm klämmaklämma*!! Akta så de inte blir ömma av allt klämmande! Lycka till med shoppingen!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-16 11:03:08 följande:
    Hehe...nä, jag klämmer lite lagom hårt Blev lite sugen på "din" klänning. Skall nog kolla den med Du kommer bli jättefin iaf...!
    Heheheh ja var rädd om the boobs!

va gullig du är! Nu blev jag glad!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-16 12:07:08 följande:
    Mäh?!*stoppar tillbaks huvudet i sanden*
    Hahahaha! Hoppas att du inte har träolja kvar i håret när du nu stoppat huvudet i sanden....

Blommis: Satt länge o funderade på varför din sambo skulle sätta igång o städa latmasken....funderade på om jag missat nåt...hahahahaha.
    Det är fullkomligt omöjligt att städa med knutna händer!!
    *står sidan om blommis o förklarar för hennes sambo att hon ABSOLUT inte kan städa*
    Inseminering...imorgon....jädrans här går det undan!! Ooooooh va roligt!! Eller ja...burkandet är kanske inte din sambos högsta önskan kanske...hhahahhah

Asch kan du inte ta bilen till sambons jobb o ta en herdestund i bilen...hhahhahahah!
  • ingenjörsbruden

Hhahhaha jag är bort en timme o svish va det skrivs!!

*Tar 5 liters dunken med lacknafta o går ut till Ninnis som står m huvudet i sanden o ser ut som ett sandtroll med olja o sand i håret.....Men lilla stumpan!!! *

Misstänker att klänningen låter ännu bättre när jag bara beskriver den...får väl försöka ta ett foto vid tillfälle...
    Se om jag hinner i helgen....så kan ni få se lilla bulan osså!

Ninnis: Japp...PCO(-Symtom) har jag....men ja...maken skakade kallingarna så fick vi ett pluss...hahahahah fick höra den benämningen i helgen....inte så romantisk men rolig!
    Nä involvera jobbet vill man ju helst inte...viss skulle de stötta men....ändå....nä håller med dig.

Blommis: Låter som en spännande dag ni har framför er.....sambon kanske är lite avis på att det inte pillas på honom eller? Man SKA roa sina medmänniskor!! Herdestund i bilen blir nog för mekigt o spilligt?!

Celeste: Har ingen aning om de är bra....men billiga var de iallafall!

Ankan: Vi får hoppas att de där gravtesten får stå o samla damm på hyllan ganska snart! Hur menade du med att det finns många klänningar som passar om man är gravid? Fattade inte bara...

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-16 14:12:35 följande:
    Jo, alltså de är ju skurna under bysten och sen jättemycket tyg under som man (om man är gravid) kan fylla ut med sin kula
    Jaja...NU fattar jag! Men betänk det att det kan se lite lustigt ut då kjolfållen åker mkt högre upp där fram om man är gravid....
    Misstänker att de inte tänkt att man ska fylla ut tyget...
  • ingenjörsbruden
    Celeste97 skrev 2009-04-16 14:41:00 följande:
    Jag har funderat på en sak. Om man gör IVF, vem är det då som väljer vilket ägg och vilken spermie som ska användas? Finns det urvalskriterier? ?-)
    Hmm har hört ngt om att man plockar ett antal ägg o intruducerar spermierna för ett ägg.....sedan ske den naturliga processen.....inte alla ägg blir embryon...har hört ngt om att 3 av 10 ägg är bra.....o får man många bra embryon så kan man frysa in för att skaffa syskon i framtiden.......
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-16 15:39:45 följande:
    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh...*håller på att spricka av glädje o nervösitet och allt möjligt*nej, är inte gravid...dock har jag blivit kallad till en intervju. Ett annat jobb som landskapsingenjör som jag sökte i förmiddags....har ju inte fått jobbet, men känns ju lovande iaf...
    Ohhhh så snabbt!!! *wiiiiiiiie* Så roligt!!
    När ska du dit?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)