Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

*kraaaaaaam*

Ankan80 skrev 2009-04-16 13:14:53 följande:
    finns väldigt många klänningar som sitter bra OM MAN ÄR GRAVID...inte lika sugen på att köpa det nu
  • Ninnispinnis

ÅH vad spännande! Fatta att imorgon kanske är dagen som syskonet blir till! Wiii

• Ninnispinnis

Ja, Ankan, det är dyra nöjen vi har...

• Ninnispinnis

Ore, förresten, köpte ett par Vagabondskor häromdagen som kanske passar det du är ute efter? Kommer inte in på deras sida från jobbet så jag kan inte länka, men de är svarta med kilklack i trä. Kan länka hemifrån om jag kommer ihåg det...

• Ninnispinnis

Lanovia, jag var vaken vid den tiden, dock inte vid datorn... Nu är jag på jobbet. Kantarellsökarkurs?! Låter supermysigt! Du brukar väl inte ha SÅ starka symptom vid BIM? Antar att du inte testade idag? *tumme hålls*

Hvidis, såna kurser kan nog vara jättebra! Bra att du kommer iväg

Celeste, kanske en ny karriär?

Ankan, wiihii! Heja dig! *undrar hur jag ska få någonting gjort med alla tummar som ska hållas*

Lillasyster tipsade mig om en trend som jag helt har missat: jeanstights! Ser ut som supertajta jeans, men är bekväma som tights. Jag som älskar tights, och tycker tajta jeans är snyggt men inte så bekvämt. Var tvungen att köra förbi köpcentret och köpa 5 par (!) i olika nyanser och varianter Sa till maken att jag var tvungen att tröstshoppa lite pga gynbesöket och allt, då sa han "Det gjorde du rätt i, hjärtat" Gulle honom!

Efter jobbet idag ska jag köra upp till bästisen i Småland och ha tjejhelg, så mysigt!

• Ninnispinnis

*förbereder mig för att sätta mig i hörnet och krampaktigt hålla tummar och tår för blommis och herr blommis och burken och ägget och...*

• Ninnispinnis

Jaha, jag trodde det var ni som skulle lära er hitta svamp!

Ankans intervju är på måndag, tror jag.

*stoppar ner huvudet bredvid ditt i sanden*

• Ninnispinnis

Ojdå, vilken start på dagen Hvidis! Hoppas det inte var den sista müslin

Lanovia, komiskt nog så är mitt vänstra bröst också ömmare än det högra... Vad synkade vi är Mår ruggigt illa just nu, men det väljer jag att ignorera. *ner med huvudet och upp med rumpan*

• Ninnispinnis

Just de, jag hittade en underbar hjärtformad handväska igår också. Jag är barnsligt förtjust i hjärtan, så jag blev löjligt glad när jag köpte den. Ibland ska det inte så mycket till...

• Ninnispinnis

Go Blommis, go Blommis, go Blommis!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)