• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Men hur oljade du golv som pippi då?
    Hmm...

• Hvidbrud

Det var roligt i mitt huvud i alla fall... brukar själv tvätta golv så...

Är det ömt på baksidan eller framsidan eller precis på sidan?

• Hvidbrud

Ska se om jag kan få tag på nån kompis som har lust att träffas efter jobet och sitta och mysa i Kongens Have i solen... Skulle vara härligt!

• Hvidbrud

Tänkte att det var där. Precis där den lilla fickan sitter på jeansen? Den heter m. tensor faciae latae och den kontrolerar bäcken ställningen, så tilsammans med den stora gumpmuskeln fäster den i senan som går längst lårets yttersida ner till knaet... Att stå och vippa på en stege aktiverar den mycket...

Nä brudar! nu ska jag och lill muffin ut i solen! Och fira att vi har ett lägenhetskontrakt att skriva under på om vi vill!!! jippi!!!

Blommis: hur gick det, hur gick det???!!!

• Hvidbrud

Jo, klart man orkar läsa! Jag blir helt tårögd, blommis och tårarna börjar trilla... Lite gåshud också. Vad kan man säga? Åh, jag håller tummarna och tårna och hoppas att det var det och nu sitter den där, er fina skatt. Åh en sån sits att vara i, så sårbar man måste vara.
    Nej, jag hoppas att ni har en super mysig kväll, du och sonen i soffan. *pressarmignerisoffanbrviderochgerdigenjättehårdkram*

• Hvidbrud

Åh, Ankan det låter härligt med en löptur...
    Ska på jobbet nu... Idag skulle man vara ledig!

Drömde att min man inte skulle komma hem mer, så han hade skickat en annan! En lång blond ranglig typ, som kom in och pussade mig i sängen och sa, skatt jag kom bara in för att säga godmorgon. Välkommen hem sa jag och pussade tillbaks. Tyckte att det var så konstigt att pussa en främling, men om det inte var min man som skulle komma hem mer, så var det ju skitsamma vem det var. Sen skulle jag skrubba skåpsluckor... De var inte så skitiga, men när jag började skrubba, så var de egentligen en helt annan färg under ett lager skit/nikotin. Blä! han bara skrubba en lucka innan jag vaknade.
    Märkligt...
    Saknar min man. har inte varit ifrån honnom så här länge på 3 år! (då tog jag en nattbuss för att komma fram till honom 5 timmar tidigare än vi hade avtalat och älskade som kaniner på golvet när vi träffades... Ja, den nyförälskelsen... )

• Hvidbrud

Jag är 33 och gifte min på Ninnis födelsedag förra sommaren, med världens finaste man (åh, kan han komma hem NUUU!). Hängde med några härliga damer i -5kg tråden, som jag senare mötte här när jag behövde stöd efter ett mf i höstas. Nu kan man ju inte leva utan er! härligt att dela väntan och glädje med er alla.

Har varit i Skanör i dag på 7års kalas, tänka att lillkillen blivit så stor. Det var så härligt och skönt att vara tillsammans med familjen. Hoppas att flytten gör att vi kan träffas oftare. Lill killen på 4½ hade sagt till sin mamma i förra veckan: Mamma, vet du vem som är min bästa vuxen kompis? Det är *****! Min man!! Så himla gullig! Det första lillkillen frågade när han träffade min man första gången var: Är du Batman? Sen har de varit bundis... Han var 2år då.

• Hvidbrud

Vet ni vad? Inatt sparkade lillmuffin så hårt att jag vaknade! Det var nästan lite läskigt och helt utanförn min kontroll. Dt blev liksom så verkligt att det fins en liten varelse da¨r inne med egen vilja och bara sin helt egna. *hjärtasvämmaröver*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)