I vått och torrt (del 5)
Haha, nej väska är svart Kan inte öppna gina tricots sida på jobbet men den finns kanske där?
Förresten, vakna och inte kunna somna om? Har nog aldrig hänt mig...
Haha, nej väska är svart Kan inte öppna gina tricots sida på jobbet men den finns kanske där?
Förresten, vakna och inte kunna somna om? Har nog aldrig hänt mig...
Kan inte öppna länken, men det var lite krokoaktig, så det är säkert den. Funderar på att köpa en till, för säkerhets skull
Heja Hvidis på apa-kurs! *Kniiiiip*
*ger hvidis en banan*
Lanovia, jag köpte jeanstightsen på Vila och Gina Tricot. Tror jag kommer att bo i dem under våren!
Åh, vad skönt att maken får behålla jobbet! Grattis till honom och dig
*gör tummen upp samtidigt som jag håller den andra tummen och är noga med att ha huvudet kvar i sanden så att jag inte får piskrapp av ingenjören*
Jag älskade clownen Manne när jag var liten! Han cyklade och cyklade (riktig cykel den här gången) och kulisserna flyttade sig så att det såg ut som han cyklade genom skiftande landskap...
Hvidis, KÄR i Manne var jag väl kanske inte, men smaken är ju som baken... Vill minnas att du hade en crush på Arne Weise också, så inget förvånar mig längre...
Jag har så sjukt ont vid utsidan av höftbenen! Under höftkammen liksom.
Det började i helgen, och har bara blivit värre och värre. Trodde först det var för att jag stått på en stege och oljat brädor (de kallar mig Olje-Ninnis ) och spänt mig, men det var ju snart en vecka sen nu. Tänkte sen att det var MBT-skorna som aktiverar andra muskler än vanligt, men har inte använt dem sedan i söndags eller måndags. Har ju stått i lite konstiga vinklingar när jag oljade terassen, men det började jag ju med först i förrgår. I morse kunde jag nästan inte stiga ur sängen... Har aldrig haft ont där innan.
Hvidis, du som har koll på muskler och annat, vad sitter där, och vad kan smärtan bero på??
*skakar på huvudet åt hvidis killsmak*