I vått och torrt (del 5)
Ja, tänk på hur skönt det kommer att vara efteråt! Lillmuffin kommer att älska att simma, hon tycker säkert det är jättemysigt att flyta omkring i vattnet Heja dig!
Ja, tänk på hur skönt det kommer att vara efteråt! Lillmuffin kommer att älska att simma, hon tycker säkert det är jättemysigt att flyta omkring i vattnet Heja dig!
Ja, Hvidis länk antyder ju att det kan se likadant ut på ett VUL... Men jag vet inte, har blivit besviken så många gånger innan.
Har du inte kommit iväg än?! Tack för standbykramen! Jag avvaktar i ett par dagar, så får jag se.
Nu ska jag åka och hämta gudsonen på dagis, DET får mig alltid på gott humör!
Sen får man ju inte bada inom två timmar efter man har ätit, eller hur är det?
Lanovia, gumman! Jag vet PRECIS hur det känns (till och med med tomatsåsen, dock inte just idag)!
*kramarochkramarochkramarochkramar*
Igår när jag skulle lägga mig var det liiiite rosa på pappret, så då tänkte jag att indianerna kommer på dag 35 den här gången, men nejdå! Ingen uslig indian så lång ögat når! Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med test än, så länge jag inte har något hemma så behöver jag ju inte tänka så mycket
*kryper ner i sanden igen och torkar bort tårar och sand från Lanovias ögon*
Heja Ankan, hoppas verkligen du får jobbet!
Ingenjören, knasboll!
Hvidis, vilken TOMTE! Borde vara skottpengar på sådant beteende...
Blommis, förlåt att vi har dragit ner dig i fördärvet
*kramar ingenjören lite här också för säkerhets skull*
Hehehe, Hvidis!
Man make kommer också hem imorgon, han har varit borta sedan tisdag morgon (förra tisdagen, alltså). Längtar nog mer efter att bara krypa in i hans trygga famn än porttelefonbrottning just nu, men det ena behöver ju inte utesluta det andra
Batman vs. Zombie
Jag hejar på Batman!