I vått och torrt (del 5)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hejhej girls!
Hvidis, vilken fin mage!!! Grattis till lghkontrakten! *studsar runt o firar att Hvidis ska bli malmöit*
Maskeradträff/fest hade varit himla roligt!!
Alla bäbbar får vara tussitussitussilaaaaaaagooos!
Lanovia: fick konstiga syner på näthinnan när du skrev att indianerna lurade i buskarna....tänkte underredesbehandling....hahaha jag är helt förk-tad!
Maken bara garvar numera när jag berättar om mina snuskiga drömmar....tur att han inte känner sig pressad!! STackarn!
Blommis: Hejsan hoppsan...2,6 är ju jättebra start på det nya livet! Ibland så behövs det ju en kickstart så att resten ska börja smälta bort! Du är så duktig!!!
Naaaaw va gulligt med din son i spindelmannendräkt!!
Kan se det framför mig! Hihhihihi Så gulligt!
Hej tjejer...har helt galet mkt så jag hinner bara sticka in huvudet o vinka o massor på er alla!
Åhh heeeeeeeej tjejer!!!
Har försökt att läsa alla era inlägg...men jag kommer inte ihåg nåt...bomull i huvudet??? Moi???
Har haft en helt galen helg.....var o lämnade sprit o dricka i festlokalen....städade....vääääääldigt dammigt....så det kändes skönt att få det gjort....sen blev vi inpulsbjudna till en av makens kompisar så vi hann bara hem o duscha o sen hem till dem där vi fick hemmagjord bearneisesås o hemmafriterade potatisar o såååååååååå god grillad entrecot......såååååååå gooooooott o så mätta vi var sen!
Satt uppe alldeles för sent....så halva söndagen försvann...
Idag var vi på banken o fixade det sista på vårt byggkreditiv...så jag har bara 3 hjärnceller kvar....1 är på semester o 2 bråkar!
Måste bara fråga.....Blommis...du har gått ener mer....har du varit på toa eller?
Skickar BAMSEKRAMAR o en himla massa till er!!!
Lanovia: Ojojoj vilket schema! Bra träning inför smått kanske?!
Blommis: Hur är det idag? Har det blivit mer? Det kanske var en nidblödning? Har du testat? Guuuuuuud va jag öser frågor!!
Ohhh var roligt med flytt o få boa, Hvidis!!! Kul att det finns mammor med bebisar i huset/närheten. Hoppas att det inte är foglossningar....ojojoj va jobbigt!
Ja man måste ha en lite infasningstid för nya modegrejor....hahahah....innan man hoppar på det dvs!
Tycker det nästan är pinsamt att se unga flickor som inte har mer än lång tunika...o så går de o drar ner den hela tiden....vad är det för poäng med det?! Ser ju bara kymigt ut, o inte kan de känna sig bekvämma om de går o drar i kläderna hela tiden! Suck!
Tacka vet jag modet när jag var tonåring.....stoooooora rutiga skjortor!!! Hahaahahaha!
Blommis: Tycker du är superduperduktig som har pallat med dieten o inte fuskat ngt! Hoppas att viktnedgången fortsätter sen osså! Blir faktiskt rätt sugen på att prova sen när bebben kommit osv...Hvidis ska vi köra dieten samtidigt!!
Var på banken igår...så nu är sista papperna påskrivna o vi fixade några konton i nya banken....blir överfasningsperiod nu.
Kikade på tomten osså....grannen har satt ut pinnar på sin tomt....eeehhhh väldigt suspekt hus.....men vi slipper insyn i trädgården verkar det som.
Festplanerna börjar blir smått panikartade....musiken måste göras klar ikväll.....djinabox...väldigt smidigt om man INTE väntar till sista minuten som vi gjort!
Festhäftet är kvar....blir bara visor o inget lullull. Pratade med en tjejkompis som erbjudit sig att hjälpa till....hon var nog lite nervös att det var mkt vi behövde hjälp med....men jag märkte verkligen hur lättade hon var sen när jag sa att det var att se till så att dricka kom upp ur det låsta förrådet i källaren o hjälp med kaffekokning..
Men maken börjar bli grymt nervös....ahhahaha han är nog mer nervös nu än vid bröllopet!