• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Jaaaaa! Äntligen har indianderna börjat komma smygande i buskarna. Är ännu bara skadaskjuten, men i morgon lär det bli storkrig.
    Tänk att man kan bli så glad av det! : - ?
    Det dumma är att vi skall till en ö i Blekinge med utedass två dagar över valborg....får hoppas på en snabb attack...

Ore:
    Roligt att ni fått se på krabaten! Nästa gång *peppar peppar* så skall jag också göra KUB. Vet inte om jag är så sugen på VUL igen. Det kan ju gå åt skogen även om man gjort ett tidigt sådant.

Så nu är vi många som kommer ha BIM i samma krokar nästa gång.
    Nu jäklar skall det plussas!!!!!

Nu skall jag iväg till Lund o grilla lite.

• Ankan80

Åh, va trevligt o gott det var med grillat igår.
    Indianerna har storkrig nu och hoppas det är som vanligt för då är det mest idag, sen typ bara enstaka efterattacker

Men usch va jag kände mig bitter. Det verkar som typ alla skall ha barn nu. Visste redan 2. Fick reda på ännu en skulle ha i juli. Sticker ju till lite i hjärtat, men det är bara att bita ihop o se glad ut.
    Sen när jag kom hem så sa mannen. Har x blivit tjock nu då? Jag bara va??? Jaha, då var det ytterligare en tjej som skulle ha. Hon har inte sagt någonting. Hon är typ 4 veckor efter mig eller nåt sånt. Det och att mannen inte sagt något åt mig fick ju bara bägaren att rinna över och jag blev jätteledsen. Mest för att han inte sagt något. Jag vet ju att det var i all välmening samt att det var sagt i förtroende, men det hjälpte ju inte mig.

Jaja, nya tag för bittertanten. Någon gång är det väl min tur.

• Ankan80

And beyond
    usch va tråkigt! Det är ju inget man vill höra.
    Har du ont alltid eller bara i samband med mens?

Kanske ändå bra att veta innan så ni kan få hjälp direkt.
    Kram

Finns ju en hel uppsjö med tillstånd och sjukdomar man inte hört talas om innan man började med verkstan. Lyckligt ovetande eller vadå .

• Ankan80

Tack lanovia! Va snällt. Kramar tillbaka.

Ja, det är svårt med att inte berätta. Jag gör oftast det till mannen. Men han är väldigt principfast så jag får oftast inte veta någonting . Hoppas han ändrar sig nu!

lanovia 08 skrev 2009-04-30 08:27:14 följande:

Men vännen *kramar Ankan hårt*Det är jädrigt svårt att inte bli bitter mellan varven. Du har ju varit där också och blivit bortdragen så jag förstår helt och hållet att du blir ledsen. En tröst är ju ialla fall att ni båda vet att ni fungerar och kan få barn. Nu är ju indianerna igång så förhoppningsvis går det fort för er att få ett plus igen och snart har ni ett barn. Har du hört något mer om jobb? KOmmer ni fortsätta försöka nu eller vänta tills du vet mer om jobbet?Det där med att få höra något i förtroende har jag svårt för. Ok om en kompis berättar något hemligt för mig så springer inte jag och berättar det för allt och alla, verkligen inte. Men en utav min närmsta vänner har en tendens att säga "det här får du inte berätta för nån inte ens Y (alltså min man)". Jag hatar den kommentaren, jag o mannen pratar ju om ALLT. Tyvärr gav jag henne löftet att hålla tyst en gång när det berörde både mig o mannen och vårat bröllop. Efter det pratar jag lite mer brevid mun, men BARA till mannen och han för givetvis inte vidare.Vart jag vill komma med detta vet jag inte riktigt, kanske att jag även här förstår hur du känner Ankan.
  • Ankan80

*Kramar ingenjören också*

Tur man kan skriva av sig här. Lite känsligt att ta det med polarna..

• Ankan80

Förresten så kommer vi köra på som vanligt. Det är ju inte säkert det blir något direkt. Vill hellre ha bebbe än jobb

har nog blivit besatt

• Ankan80

Hihi....finns oftast alltid något positivt i alla jävligheter

Ja, små bebisar får de flesta på gott humör. De är ju så oskyldiga

• Ankan80

Tittar in en sväng och ger en kram till de som behöver...

• Ankan80

God morgon flickor.
    Va härligt med måndag igen... hrm...kanske inte.....

Nu skall jag rita en lekplats...väldans roligt, för man får tänka sig in i vad man själv hade gillat som barn...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)