Tack lanovia! Va snällt. Kramar tillbaka.
Ja, det är svårt med att inte berätta. Jag gör oftast det till mannen. Men han är väldigt principfast så jag får oftast inte veta någonting . Hoppas han ändrar sig nu!
lanovia 08 skrev 2009-04-30 08:27:14 följande:
Men vännen *kramar Ankan hårt*Det är jädrigt svårt att inte bli bitter mellan varven. Du har ju varit där också och blivit bortdragen så jag förstår helt och hållet att du blir ledsen. En tröst är ju ialla fall att ni båda vet att ni fungerar och kan få barn. Nu är ju indianerna igång så förhoppningsvis går det fort för er att få ett plus igen och snart har ni ett barn. Har du hört något mer om jobb? KOmmer ni fortsätta försöka nu eller vänta tills du vet mer om jobbet?Det där med att få höra något i förtroende har jag svårt för. Ok om en kompis berättar något hemligt för mig så springer inte jag och berättar det för allt och alla, verkligen inte. Men en utav min närmsta vänner har en tendens att säga "det här får du inte berätta för nån inte ens Y (alltså min man)". Jag hatar den kommentaren, jag o mannen pratar ju om ALLT. Tyvärr gav jag henne löftet att hålla tyst en gång när det berörde både mig o mannen och vårat bröllop. Efter det pratar jag lite mer brevid mun, men BARA till mannen och han för givetvis inte vidare.Vart jag vill komma med detta vet jag inte riktigt, kanske att jag även här förstår hur du känner Ankan.