Hvidbrud skrev 2009-05-05 10:34:52 följande:
Åh, det var ju skönt att det gick bra Ingis! Jag är fortfarande lite rädd för att släppa helt loss när jag dansar pga att jag blödde en gång.Sjuksköterskan som scanade mig förra ggn (VUL blä) lät väldigt överraskad när jag sa att jag bara blödit lite en gång. I och med att moderkakan sitter där den sitter.Vill gå på bebidans med lillmuffin när hon kommer ut! Undrar om man kan göra det i Malmö? Annars får jag starta en kurs/grupp själv vetja! Dansa djungeldans till trummornas rytm (och patapata). Det måste ju finnas fler än mig som tycker att det skulle vara roligt och ett bra sätta att komma i bra form igen?
Ja lite orolig var jag....men tog det ganska lugnt ändå jämfört med hur jag brukar kunna hoppa rundor!
Bebisdans vill jag osså gå på!! Klart vi fixar en egen kurs om det inte finns.
Jag ska ge mig på att leta upp en profylax/avslappningskurs....hade nog varit bra för oss alla 3.
Hur går det förresten med den kursen du pratade om för ett tag sen...anmälde du dig...hur funkar det nu när ni ska flytta?
Vi har bestämt att vi ska gå på bebissim osså....både maken o jag är ju vattendjur så det hade varit kul om fladderbuset osså gillar vatten!