I vått och torrt (del 5)
Jag har lagt in en mag-bild i galleriet... Den är stooor! V23
Jag har lagt in en mag-bild i galleriet... Den är stooor! V23
Nu är den på rätt håll! Vist är det otroligt att det ligger en liten bebis där inne! .
Passion: under brösten är det enda stället jag är liten... Skitkul att handla BH...
Hi hi hi! Fniss *sermigsjälvsomettäpple*
Ja, jag försöker njuta av tiden nu när hon ligger inne i magen och det är så himla intimt att hon sparkar inne i min mage och rullar runt och bara är där. Märker hennes vibbar och börjar redan att känna henne. tänk snart är hon en finnig tånåring som svär på skånska!
Hi hi! Så brukar jag också få det när jag detoxar. min dröm brukar handla om en stooor latte och croasaint från 7/11... Tur man kan leva ut sina synder i drömmarna.
*kamtilllanovia**tänderettbålochinväntarglödensåjagkanskickaröksignalertillallarödskinsomgömmersigibuskarnaförattretasatttittafram*
heja heja! Blommis det är så duktigt av dig!! Det bästa med en detox är ju tiden som kommer efteråt... Allt smakar så gott och man kan märka när man är mätt och vad man har lust att äta och godis suget kan man lätt mota bort med en morrot. Heja dig! Om ett år kör jag nog också en kur och börjar på friskis å svettis eller nått...
tossilaugoooo!!! Ja! Längtar redan till maskeraden! Visst är magen fin... (generad gubbe) ville dlea den med er Nu går den inte att dölja mer! Berättade jag att den sparkade på Batman så han blev helt rädd? Liite konstigt och verkligt var det. Ahn kan ju se att dn växer man han känner ju inte det eviga hamrandet där inne. Yes, darling, det är ett levande väsen inne i min mage.
Min make är så het på gröten sen han kom hem att jag nästan (nästan)inte kan hänga med!! Snacka om befriande!! 1000pluspoäng!
tossilaugoooo!!! Ja! Längtar redan till maskeraden! Visst är magen fin... (generad gubbe) ville dlea den med er Nu går den inte att dölja mer! Berättade jag att den sparkade på Batman så han blev helt rädd? Liite konstigt och verkligt var det. Ahn kan ju se att dn växer man han känner ju inte det eviga hamrandet där inne. Yes, darling, det är ett levande väsen inne i min mage.
Min make är så het på gröten sen han kom hem att jag nästan (nästan)inte kan hänga med!! Snacka om befriande!! 1000pluspoäng!
Åh, Ninnis, det är ju skönt att de kom! *ooohhohohdansarindiandansmedhögaknälyftochslårmandenövermunnen*
Kan inte ändra min roll, det kommer bara ett errormeddelande. Jätte konstigt är det, men inget jag kan göra nått åt.
Längtar efter bebisen...
Precis Ore! Det är tyngt och jobbigt och hormontrötthet och hels vill man lägga sig under en sten... men det lir lättare oh den belöning du får i slutändan är ju vad drömt om. Heppar på dig! *kram*