Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Ingen som blev nyfiken på sexleksaken? *höhhöhöh*

Nåja....den fick högsta betyg i förra Hennestidningen....som maken såklart kidnappade in för långläsning på "lilla kontoret".
    Efter läsningen så sa han att denna leksaken verkade intressant...o sen så har vi inte pratat om det...Han lär nog bli lite chockad misstänker jag!!

O så klart så ska han få en cd osså...Depeche´s senaste om jag kan få fatt i den!

• ingenjörsbruden

hhöhöhöh vågar inte gå in på några sexsidor på jobbet o datorn hemma är paj.....men den finns att beskåda på teknikmagasinets hemsida...monkey spanker (här ska spankas! )...kanske går det att söka på Hennes-tidningens hemsida....men jag vågar inte....folk som surfat snusk har blivit avskedade har jag hört....så där håller jag fingrarna i styr!!
    Men vad jag förstår så är det en plastmojäng som vibrerar....o som killen kan nyttja på egen hand eller tillsammans med en tjej...o DET tycker jag låter bra eller hur!!! Höhhöhöhö

*BAMSEKRAM till andbeyond* Hoppas att din m2b får behålla jobbet. är galet trött på lågkonjunkturen....inte för att jag/vi sett skymten av den här på jobbet....har fasen mer jobb än nånsin nu!!!

*BAMSEKRAMAR TILL ALLA*
    Ska fara mot IKEA o Malmö nu....o önskar er alla en underbar ledighet med mycket mys o trevligheter!!!!
    KRAAAAM!! //Ingis

• ingenjörsbruden

Hej Girls!

Jag är såååååååå tröttt!!!!
    Sicken fest det blev!! Maten var supergod (catering) o drickat räckte mer än väl o folk verkad ha superroligt!
    Kom i säng 5 på morgonen.....hade då haft två vredesutbrott.....härligt med grav.hormoner!
    Ett på gästerna som nog gjorde ngt i byxorna....de hoppade mellan låtarna på högsta volym.....INTE roligt.....de blev så rädda att en av gästerna försökte muta mig med en salt pinne!!! Hahahahahaha
    O sen fick maken sig en liten avhyvling när han hade med sig de sista två gästerna in i spritförrådet där även föreningens sprit fanns....inte för att jag misstror ngn....men har vi kommit överens om att INTE släppa in ngn annan där så ska det vara så!

Började röja kl 9 o satt ner framför tvn kl 20.30 på kvällen!
    Väldigt svullen om fötter men väldigt nöjda o slitna!
    Fick bli lite sovmorgon idag!

Så klart kunde jag inte låta bli att ge maken hans leksak....så den lekte vi med både på tors o fred! Hehehehe! Den var bra sa maken!! Hahahaha!
    Så nu får jag börja tänka om med present till maken!

Har skummat igenom alla inlägg...men är så trött att jag inte kommer ihåg mkt av det jag läst, tyvärr...
    Men jag skickar en *BAMSEKRAM* till er allihopa!!!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-05-04 11:01:21 följande:
    Va nice att festen blev lyckad ingis! Väl värt besvär med festfixande och planering.
    Ja det är det....dock så känns det som att min kropp protesterar lite väl mkt....har blivit så ruskigt svullen om fötterna o fingrarna....så i veckan ska jag försöka ta det lite lugnt!

Vi gick inte med pluss i kassan direkt....men 46 st gäster som vi bjöd på all mat o dryck....kostade oss "bara" ett par tusen om vi räknar in allt vi fick....men mkt slit är det.

Fick beröm för festplaneringen.....igen!!
  • ingenjörsbruden

Hejahejaheja Blommis!! Superstarkt jobbat!
    Det där att plocka bara ett par godisar o ta med sig t tvn är jättebra...tar man med hela påsen så slutar det oftast med att hela påsen går åt....o så får jag suuuuperdåligt samvete!

Ninnnis-PIPPI!

Bredare gungor tycker jag är en rättighet! Om vi någon gång får plats med en gungställning i trädgården så vill jag ha en bred gunga osså! Höll på att skriva vuxengunga...men det lät lite....ehhh snuskigt?!

Åhh vet ni tjejer.....två av våra gäster på festen har fattat lite tycke för varandra!!! Såååå roligt för vi sa det innan....de passar väldigt bra ihop..... dock så har tjejen en sambo sedan 9 år tillbaka....men ja han var ju inte med....hade väl en fis på tvären eller nåt....vårdar man inte sitt förhållande o ställer upp för varandra o börjar ta varandra för givet så kan det ju leda till att man går på olika håll...
    Sååååå spännande!!! Tycker iofs synd om tjejens sambo om det blir en splitt....men ja...jag tycker bättre om den andre killen...

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-05 10:08:51 följande:
    (glömde skriva "köpare", blev nog lite väl exalterad av all potens i potentialen...)
    Moahahahahahaha!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-05 10:06:01 följande:
    Hello girls!Oj vad mycket som händer nu!*beställer per omgående en höftvänlig gunga till min egen trädgård av Ankan*Ingenjöris: Jag tror du skulle klara att få finansministerns budgetförslag till något sexigt om det var du som skulle analysera den! Hvidis: Jag ahar också en del av de där generna jag gärna kan byta ut.Fast jag har ju iallalfall gått min morgonpromenad nu.Idag kommer min mammma hit och det är ett ÅR sedan vi sågs, så det ska bli jätteroligt. Näst sista dagen nu på hormontabletteskatan, så kanske kan man vakna till lite efter den...
    *Niger o bockar för förtroendet*

Dock är risken överhängande att jag somnar innan han har sagt 3 ord ens....hahahah men annars så hade jag nog kunnat lyckats med det med!

Hvidis: Hoppas hoppas verkligen att köparna slår till o köper butiken. Låter väldigt jobbigt att behöva riva väggar o måla så ofta....nåja...sådana problem har vi INTE i Malmö!

Var lite orolig att jag skulle börja blöda under allt dansande i lördags....men hade valt vita trosor så att jag kunde se direkt...men det var inga som helst problem....dock liiiite synd att kroppen inte gillar att studsa så mkt....så det blev jordnära dansande!!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-05 10:34:52 följande:
    Åh, det var ju skönt att det gick bra Ingis! Jag är fortfarande lite rädd för att släppa helt loss när jag dansar pga att jag blödde en gång.Sjuksköterskan som scanade mig förra ggn (VUL blä) lät väldigt överraskad när jag sa att jag bara blödit lite en gång. I och med att moderkakan sitter där den sitter.Vill gå på bebidans med lillmuffin när hon kommer ut! Undrar om man kan göra det i Malmö? Annars får jag starta en kurs/grupp själv vetja! Dansa djungeldans till trummornas rytm (och patapata). Det måste ju finnas fler än mig som tycker att det skulle vara roligt och ett bra sätta att komma i bra form igen?
    Ja lite orolig var jag....men tog det ganska lugnt ändå jämfört med hur jag brukar kunna hoppa rundor!

Bebisdans vill jag osså gå på!! Klart vi fixar en egen kurs om det inte finns.
    Jag ska ge mig på att leta upp en profylax/avslappningskurs....hade nog varit bra för oss alla 3.
    Hur går det förresten med den kursen du pratade om för ett tag sen...anmälde du dig...hur funkar det nu när ni ska flytta?

Vi har bestämt att vi ska gå på bebissim osså....både maken o jag är ju vattendjur så det hade varit kul om fladderbuset osså gillar vatten!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-05 11:09:06 följande:
    Kursen börjar den 18de. Kommer ju att jobba här i kbh till 30/6, så det är bara att pendla till kursen. Ingen undervisning i juli och 2ggr i Augusti. Så, det ska nog gå bra. Vill ju inte släppa köpenhamn helt, vill helst få det bästa av två värdar så att säga... Tror att det ska bli jätte bra att ta den kursen.Bebissim! Det ser så mysigt ut. Tror jag skickar min vattenhund till make på det, jag är en landkrabba utan like ! Plockar helre snäckor...*patapatamedlillmuffinochfladderbuspåryggen*
    Då är det ju inga problem att pendla lite över sundet. Kan ju vara rätt skönt osså o inte kapa kontakten helt med huvudstaden Köbenhavn. Är rätt sugen på att åka över o strosa längs gatorna o så....men det får nog tusan blir längre fram! Maken är helt slutkörd nu efter helgens fest.

Ja det är supermysigt med bebissim...hängde med en tjejkompis en gång...det vattnet är varmt o skönt...inte alls simbassängkallt....allra roligast om man går båda två för då kan barnet simma till den andra föräldrern....
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)