• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Vi är INTE känsliga!

Hvidbrud skrev 2009-02-24 14:46:45 följande:
    Förlåt!! hoppas ni inte är känsliga....
  • Ankan80

Uj uj uj..skall snart på husvisning. Är jättenervös, för jag vill verkligen ha detta huset.....

• Ankan80

Åhh va roligt ingenjöris!!!!! Grattis Måste vara helt fantastisk känsla.....
    Då är du en dag före mig nu

Vi får väl se för min del hur det justeras i v. 18

ingenjörsbruden skrev 2009-02-25 08:03:12 följande:
    60,6 mm lång!! Är så glada att vi gjorde detta UL....för det dröjer ju ett tag tills v 18-20-UL. Maken har ju lite svårt att riktigt greppa.....det syns ju knappt på mig ännu så han var väldigt glad att få se battingen!
  • Ankan80

Nä, just det

ingenjörsbruden skrev 2009-02-25 08:23:31 följande:
    Verkligen en underbar känsla....helt obeskrivlig! Ja det där är ju visst lite fram o tillbaka.....men jag var visst inte helt fel på det när jag räknade fel sist!! *hahahaha*
  • Ankan80

Hihi...ja, det är lite roligt....

fast jag hoppas eg. på 090909. Det hade varit coolt!

lanovia 08 skrev 2009-02-25 10:42:21 följande:

Oh, det var riktigt nära bröllopsdan det du!
  • Ankan80

Hoppas det försvinner innan det blir något!
    Jag var förkyld/sjuk i 1 dag! förra veckan. Dagen efter var jag frisk igen...eller iaf inte sjuk... ...mycket skumt....

ingenjörsbruden skrev 2009-02-25 14:18:04 följande:
    Nopp inte är det väderomslag...har kollat med min syster som brukar ha väderberoende känningar i bihålor o huvud. Hon mådde toppen idag...så det är nog influensa.....ööööörk!Skjuter osså på indianer för de som BIMar!
  • Ankan80

Nu har jag varit på glukosbelastning! Det gick bra. Hade tydligen väldigt bra värde med tanke på BMs reaktion
    Gött!

Smakade så jäääkla sött o sen mådde jag illa hela första timmen. (Man skall vänta i 2).

• Ankan80

Lycka till! Håller alla tummar o tår!!!!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 11:06:19 följande:
    GRATTIS! Gud vad skönt!!!Nu måste jag rusa! Sitter här i morgonrock och ahr en tid om 25 min! (tur att sjukhuset ligger precis här nere!)Håll tummerna!!!! Iiihhh!!!!!
  • Ankan80

Lite lustigt!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 11:38:09 följande:
    Min mans båda systrar fyller år på samma dag (och deras pojkvänner fyller också år på samma dag, men det hör ju inte riktigt ihop med detta resonemang ). Min lillasyster var planerad att födas på min födelsedag, och kom 4 dagar senare.Dessutom fyller min man och min mamma år på samma dag, men det hör ju inte heller hit...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)