Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Ingenjören, du är så klok!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska man komma ihåg att det inte är svårare för en själv att plussa bara för att någon annan gör det. Den ena utesluter ju inte den andra... Men visst kan det kännas tungt när längtan är så stark. Då finns vi här för att peppa och stötta!

• Ninnispinnis

Bra inställning, Lanovia! Det blir nog vår tur snart också

Jag kommer för övrigt att dricka lite vin fram tills jag plussar, även om det nu är runt BIM så jag kan ju faktiskt inte vara säker. Så vitt jag förstår tar inte embryot (?) näring från mamman än, så då kan det ju inte göra så mycket? Så länge det inte är några kopiösa mängder så... Tänker att om det är så tidigt att man inte ens kan se att man är gravid (testar positivt) så kan det ju inte vara någon fara!

• Ninnispinnis

Min kollega som är höggravid är på besök idag. Hon har BF om en vecka Känns bara jättekul, hon är så go så det är lätt att vara glad för hennes skull. Det var inte alls planerat, hon var faktiskt gravid när hon började jobba här utan att veta om det. Men man kan ju alltid hoppas att "bacillerna" smittar

• Ninnispinnis

Vilken story, Passionsblomman Häftigt! Livet är fyllt av mirakel Och BRA JOBBAT av Herr Passionsblomma! Skönt att höra att ni är sams och går enade genom det här. Glad för din skull!

Min svägerska mmms:ade bilden från UL, det var så vi fick veta att de skulle ha barn... Snacka om att de blev nerringda!

Twixee, har du testat då? Eller kom indianerna som de heter i den här tråden?

Ankan, jag vill också NUPPA!

Nu låter jag säkert så där äckligt klämkäck, men när jag får höra att någon i min omgivning är gravid så tänker jag mest att det nog smittar av sig till mig också! Det är ju ofta så i bekantskapskretsen, att en efter en får barn. Så istället för att bli avis så tänker jag "vad bra, skicka hit lite gravidbaciller så plussar jag nog också snart" Knäppt??

• Ninnispinnis

Say what?! Underbart att starta dagen med dina härliga inlägg
    *fniss*

(Drömmen om tårdrypande massage av Passionsblommans bröstmuskler väljer jag att inte kommentera...)

Hvidbrud skrev 2009-02-20 08:12:46 följande:
    Ocg gravhormonerna ger mig makalösa upplevelser på nätterna. 5-6 långfilmer upplever jag. Har varit på en 6mån båtresa till Australien via micronesien i natt också med en gammalkompis och min man (han ville sopa överallt...?) Märkligt...
  • Ninnispinnis

Ja det är verkligen JÄTTESYND om din make...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 08:51:20 följande:
    Maken är osså lite sliten....han känner sig nästan utnyttjad!! Hahahaha stackarn.....mitt lilla sexobjekt!! *hehehee* Men maken är en baddare på att massera mina ömma tuttar.....det hjälper iallafall för mig! Gör mindre ont i dem sen.

Drömmer MASSOR av sexdrömmar....helt galet! Maken börjar nästan bli rädd!! *hahahaha* Men han vågar inte klaga än så länge iallafall!
  • Ninnispinnis

Big O??

Hvidbrud skrev 2009-02-20 09:02:21 följande:
    Ha ha ha!! En sån härlig dröm! Jag skrattar så tårarna trillar!! Åh!!! Vilken syn!! Hi hi!! :-Ja du, de där sexdrömmarna med the big O.... härligt när det är så tydliga och klara! Hö hö...
  • Ninnispinnis

Förresten, "köra rundor", DET är skånska!

• Ninnispinnis

Oj, porrtråd? Har jag nog missat... Ska kolla vid tillfälle.

Lycka till på banken! Om de trilskas så får vi väl marschera dit också *tittar mig omkring och inser att jag nog är i fel tråd*

Men oj vad alla drömmer om bilar, resor och stora O:n Är det ingen mer än jag som SOVER på nätterna?

Har hört att massagestolar kan framkalla förlossning/värkar, så det kanske har med et att göra?

Blommis, bara du inte blir riktigt sjuk nu lagom till helgen! *skalar en apelsin till dig så du får lite c-vitaminer*

• Ninnispinnis

Hej töser!

Tittar in lite snabbt innan AC/DC-konserten Svägerskans lilla 3-månaders kille ligger och jollrar på golvet, men efter fredagens kolikanfall har bäbissuget lagt sig lite...

Hvidis, bruna flytningar ska visst vara ganska vanligt. Vissa får ju mensblödningar också. Så länge du inte blöder kraftigt är det säkert ingen som helst fara! Det var nog bara dansandet som satte lite spår Kram!

Blommis, usch och fy och jäkla skit! Hoppas ni hinner till kliniken så att ni kommer igång direkt! Kram!

Ankan, vad skönt att vecka 13 är här! Men oj vad tiden går fort!

Ingenjören, åååååhhhh vad mysigt att shoppa spjälsäng!

Var har Emmet99 tagit vägen, förresten? Nån som vet?

Kram till alla, nu ska jag headbanga resten av kvällen

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)