Ninnispinnis skrev 2009-02-22 16:23:59 följande:
Hej töser!Tittar in lite snabbt innan AC/DC-konserten Svägerskans lilla 3-månaders kille ligger och jollrar på golvet, men efter fredagens kolikanfall har bäbissuget lagt sig lite... Hvidis, bruna flytningar ska visst vara ganska vanligt. Vissa får ju mensblödningar också. Så länge du inte blöder kraftigt är det säkert ingen som helst fara! Det var nog bara dansandet som satte lite spår Kram!Blommis, usch och fy och jäkla skit! Hoppas ni hinner till kliniken så att ni kommer igång direkt! Kram!Ankan, vad skönt att vecka 13 är här! Men oj vad tiden går fort!Ingenjören, åååååhhhh vad mysigt att shoppa spjälsäng!Var har Emmet99 tagit vägen, förresten? Nån som vet?Kram till alla, nu ska jag headbanga resten av kvällen
hahahahah jag vet någon som kommer att ha ont i nacken o axlar i morgon!!!
Hoppas konserten blir kanonbra!!
Kolikanfall är ganska bra preventivmedel...anfallen går ju över....
Men man går ju inte in för att skaffa barn o tro att ALLT är som en dans på rosor!
Pysslehormoner är farliga!!
Men kul!
Vet varför jag redan fixar o handlar....sommaren o hösten kommer att gå till husfixeriandet....så så mkt som möjligt klart så behöver jag inte känna någon stress för bebisgrejorna i sommar!
Är rätt inne på att sy egna lakan, påslakan osv till spjälsängen o ev till barnvagnen.....det kan väl inte vara så avancerat?!
Ev kanske kan man få svärmor att sy lite!!
*hehehhehe* Gardiner?! Hahahaha det blir nog inga gardiner i barnrummet förrän någon gång nästa år!!
flyttar ju in i huset i årsskiftet.....har inte ens funderat på färger på väggar o så....ojojojojoj va beslut!
Blommis: *åhhstackarsdigsommårpeckasomuppmuntranfårduenBAMSEKRAM*
Försök att ta blodprovet nu...så hinner de analysera det tills ni ska dit o prata.
Ja...var har Emmet99 tagit vägen....*hmmm* läskigt när folk försvinner....det kan väl inte vara så att de har liv att lev utanför BT?!
*hahhahahahaa*