Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Ja, Blommis! Du kommer att må såååå bra efteråt och din kropp kommer att vara såååå ren och frisk och stark och slank och det är såååå mycket bättre för kommande (existerande?) lilla skatten att kroppen är ren och fri från gifter och annat

• Ninnispinnis

Dessutom kommer du att känna dig såååå stolt över att du har lyckats genomföra det, och jag lovar att peppa och berömma dig såååå mycket!

• Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-04-22 14:12:22 följande:
    Vad vore min värld utan dig och alla andra här ?
  • Ninnispinnis

Ankan, är det något att vila ögonen på då?

Hvidis, vill bara meddela att jag fortfarande har skitont i den däringa muskeln vid höftbenet, och det är tre veckor sedan jag stod på stegen! Vänster sida är inte så farligt, men höger blir inte bättre...

• Ninnispinnis

Ja, det var ju det jag tyckte du hade förtjänat...

• Ninnispinnis

Dag 37, inga indianer och negativt test. J*vla skitkropp

• Ninnispinnis

Ja, dem ska man ta på dag 5-9, så det förutsätter ju att indianerna kommer nån gång. Hade varit trevligt med någon form av tecken på att kroppen fungerar som den ska. Fast å andra sidan så gör den ju tydligen inte det.

• Ninnispinnis

Tack för kramar. Jo, det var skönt att maken kom hem, på alla sätt och vis...

• Ninnispinnis

Känner precis igen mig, Ankan. Med lite fantasi så kan ju alla test ha ett svagt, svagt streck. Dessutom såg det först ut som att det skulle komma ett lodrätt streck direkt, men sen liksom ångrade det sig... Det är just därför jag försökte undvika att testa.

Testade tidigt imorse, maken sov fortfarande när jag gick. Skickade ett sms på vägen till jobbet att det var negativt. Fick nu ett sms där det stod "Älskar dig ändå. Puss ". Börjar nästan lipa igen... Vad är det MED mig?! Get a grip!

• Ninnispinnis

Önskar bara att det var rätt sorts hormoner...

Nu måste jag skärpa till mig! Brukar aldrig vara såhär känslig och ledsen över minus. Så, nu får det vara färdiglipat för den här gången. Inväntar indianerna och hoppas på att Pergotime får ordning på cykeln.

*borstar bort sanden och kramar er tillbaks*

• Ninnispinnis

I hate KUFA!

Fast nu är det ju inte KUFA längre för mig, utan VFÄI (var f*n är indianerna?). Det borde definitivt ha visat sig nu om det var plus, och med svintotantens analys så borde indianuslingarna verkligen komma anytime. Vore faktiskt riktigt välkommet, om alternativet är 54 dagars cykel igen

• Ninnispinnis

Men makens hemmavarande, ert stöd, solsken och spegelblankt vatten även här gör livet lite ljusare, helt klart!

• Ninnispinnis

Hvidis förresten, det gör ont i vissa positioner och när jag trycker hårt. Igår tränade jag core/bosu, och det gjorde svinont under alla övningar som aktiverade höften/sidan.

• Ninnispinnis

Tack för kram, gumman! Du får gärna känna på dig, nån gång träffar det säkert rätt

Somnade också med näsan i makens nacke igår...

• Ninnispinnis

Snacka om jetlag!
    passionsblomman skrev 2009-04-23 10:40:32 följande:
    Hvidis: låg din man och sov på hallmattan?
  • Ninnispinnis

Ingenjören, jag och maken dividerar om huruvida jag är "moster" till hans systrars barn. Svägerskorna och svärmor säger "Moster Ninnis", men maken tycker att jag ska heta "Tant Ninnis"... Så nu har det blivit både "Moster Tant" och "Tant Moster"

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)