• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Lite trött och tung i humöret här också, så jag tar gärna emot din kram!

*jättestorkramsomnästangörontirevbenen* till Ninnis

• Hvidbrud

Läste pecis ingis och jag är JÄTTE nyfiken! Försöker tänka igenom sortimentet och kombinera med sex... Hmmm... Jo... Erh. Berätta!!!

• Hvidbrud

Nåååå!!! SEN köpa leksak... Nu är jag med!! Hi hi! Tänkte snuskiga tankar om vad man kunde göra med "Asker" eller "plastis"

• Hvidbrud

Vi har precis varit ute och grillat... Åh, vad gott det var. Så mysigt att sitta i solen och mysa. Saknade ett glas vin bara... och en brasa, men som sagt firas det ju inte här i danmark, men grillen fick ersätta bålet och Vintern rasat ut fick jag precis höra på TV. Det får räcka till nästa år!

Nu luktar jag ELD! Mmmmmm... Härligt!

• Hvidbrud

Lilla gumman då! Åh, de hormonerna... skickar dig kramar i massor och torkar dina tårar... *KRAAAAAAM*

• Hvidbrud

Hej! JAg är också vaken! Har jobbat ett par timmar redan... Solen skiner och kund har avlyst så nu ska jag ut i Parken oh fira första maj! Röda faner och koncert i min bakgård. Får ju njuta den så länge vi har den!

Ninnis: Jag håler fulständigt med din kloka mamma. Livet bjuder ibland på de de märkligaste sakerna och svåraste upplevelserna me man kommer ju klokare ut på andra sidan och om man inte gör det så ska man nog få sig en liknande upplevelse igen... Tror jag.
    Mitt MF var ju en förfärlig upplevelse. TAnkar om at man inte duger och inte kan bära ett barn och att mista det man drömt om var ju också en väckarklocka. Det var alvarliga grejer det här handlade om. Det var inte bara att lkeka på som vankigt utan det handlade om en livsförändrande situation som vi stog i. Klart att man vissste det, men inte på djupet, visste inte vilken enorm förändring det var av mitt psyke at bara ett litet liv under mitt hjärta. Denna gångern tar jag inte det hela för givet. Dettta har jag inte kontroll över. Så jag tackar det lilla livet som spirade ett par veckor för att den ville komma och väcka mig...

Nä! Ut i solen med mig!!!
    Jätte kramar till er allihopa!!! :- p

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2009-05-01 18:54:13 följande:
    Jag vill bara tala om att jag mår mycket bättre nu! Maken är hemkommen (inte porttelefonen, men nästan
    Det brukar hjälpa på humöret!
    Detta är ju bebis tråden. Här härjar hormonerna helt vilda, men alla bergochdalturer som det kan innebära!

Blommis: Har du vägt dig nu?
  • Hvidbrud

Det är bra när det går långsamnt blommis. lättare att det blir permanent istället för att man får yo-yo vikt. Jag hejar på dig!

Ingis: ha nu en fantastiskt härlig fest ikväll!!!! jag är med och dansar i anden!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)