Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

*bamsekramar till Lanovia som kroppen jäklas med*

*bamsekramar till Ingenjöris som fick somna ledsen*

*bamsekramar till alla andra också!*

Idefixen : jag tycker knappet tillfället kan BLI bättre än barn nu medan f-peng ännu är samma osv! Jag har EXAKT samma plan, bara det att jag redan är arbetslös nu och hoppas det jan bli bebis innan min a-kassa tar slut!
    Vad folk tycker om den saken är jag gammal nog att skita i, (så länge det inte är en läkare, som det var för någon tid sedan)

Idag är jag bara ute och går och går...har gått i MBT-dojjorna första rundan imorse, den är ca 3 km. Jag är rädd att ta för mkt på en gång, men ska gå nu på em också och är ju sugen på att ta dem igen såklart...

*spikar fast Hvidis porttelefon ännu en gång* -jag vet nog hur det blir det där...

• passionsblomman

Jo jag trooor skorna kommer vara jättebra, fast jag måste gå in dem lite, ffa i hälkappan är de lite stela , men de är ju i skinn, så de ska ge med sig och forma sig hoppas jag.

Första rundan jag gick med dem imorse, hade jag inte alls ont fram i benen, däremot lite i vaden bak, man spänner sig nog lite i början.
    Andra rundan i vanliga skorn var ett totalt elände första halvan. Jag hade svinont! Sedan släppte det så jag kunde få upp lite normalfart...

Jag tror verkligen detta kan vara min lösning, så jag kan gå så som jag vill! Nu ska jag ta Compeed försäkerhetsskull och så gå lite mer i MBT-skorna.

Förresten : Det där skittdeppiga precis runt indiananfallen, det kallas PMS tjejer! Då äter man godis och choklad, bäddar ner sig och ser på film eller läser en bok-visst, EFTER täningen då, men det är EXAKT som Ninnis skrev som det känns då och det blir ju inte roligare av att man är besviken över att se indianerna marshera.

Puss på eer! Håll en av alla tummar att jag kan gå lite mer i skorna nu!

• passionsblomman

På film SVETTAS kvinnor sexigt också. Det är inte på riktigt ingenjöris!

Jag gick nog lite väl mycket nu i de nya skorna. Jävelberg vad ont det gör i vaderna i uppförslut med dem!

Men, det får väl vara en veckas invänjning så ska det nog bli bra.

Ninnis sådär var jag i fredags när jag flydde in i kyrkan. Helt spröd.

Det pissjobbiga med allt detta med våra cykler, är ju att det kan känns exakt likadant precis innan mens som när man väl får sitt plus...

Idefixen, jo läkarna kan ju en del, men de bestämmer inte vad som är viktigast i ditt liv: ett fast jobb eller ett barn...
    Om de inte har rent medicinska skäl att avråda vill säga!

ingenjörsbruden skrev 2009-04-21 16:57:10 följande:
    Hahahah utom mina som blir gööööörr-svullna o röda....ser helt hemsk ut! Önskar att jag kunde gråta så vackert som Scarlett i "Borta med vinden" !
  • passionsblomman

Jag VET, jag blev bara lite ivrig och ville gå in dem lite mer...

jag har börjat göra så att jag tar en morgonsväng som är 3 km och liksom vaknar till innan jag går hem och äter frukost. Senare på dagen går jag en rejäl runda till.

Det är dels för att väcka mig och dels för att det blir så dryyygt att gå hela alla segen på en enda promenad.

Nu gick jag ju tre ggr idag och det var bara för de här nya skorna som jag ville prova...

Det värsta och hemslkaste nu, är att jagbbörjat en sopp-utrensnings kur som mamma skickade till mig. Den är det inget fel på än så länge utom ett: man får ju inget KAFFE!!!

Jag som inte blir människa innan mitt kaffe! Helst tre muggar.

Förståååår ni vilken skallebank jag fick nu på eftermiddagen!

*borstar lite sand ur håret på Ninnis och lite från axlarna på Lanovia*
    Välkomna upp!

• passionsblomman

Jag känner mig ganska disktrasig redan idag och det är bara dag ett!

Jag ska nog inte gå fullt lika långt imorgon samtidigt som jag kurar...

BLOMMOR!!! Ja DET kunde han gott komma med när han var så sur!

• passionsblomman

Hallå? Mitt inlägg gick inte att posta!

Jo, man äter så mycket soppa man vill, och utöver det är det olika varje dag med vad manockså äter. Som idag vilken frukt som helst utom banan, så mycket man vill. Imorgon ska jag ta det luuugnt, för då är det soppan och så grönsaker, och det är nog minimalaste dagen på vad man får i sig. man kan ju inte äta hur mycket som helst...

• passionsblomman

Oooj, vad många inlägg!

Hvidis: duktig tjej! *sneglar mot mitt eget gräsligt stökiga kök*

Vilken tur att deet inte ar varsel Lanovia!

Och i övrigt är det alltså idel symtom och brist på symtom...

Det enda jag käner nu är enorm träningsvärk i mina vader och ettt kaffesug som är outhärdligt...
    Kan någon påminna mig om nyttan med att avgifta sig fårån koffein och socker och alla de där snabba fixarna?

• passionsblomman

Vad vore min värld utan dig och alla andra här ?
    Ninnispinnis skrev 2009-04-22 14:08:52 följande:
    Dessutom kommer du att känna dig såååå stolt över att du har lyckats genomföra det, och jag lovar att peppa och berömma dig såååå mycket!
  • passionsblomman

Ett mycket trevligt önskemål...

Lite tunnsått härutanför med får jag tillägga..

Ankan80 skrev 2009-04-22 14:29:24 följande:
    Hehe.....nä, tyvärr inte..Ett önskemål hade ju varit vältränade killar med bara svettiga överkroppar som blänker i solen....mmmmmmm
  • passionsblomman

Hahahaha!

Jag jobbade på en städfirma för massor av år sedan. Vi hade bla en brandstation på vårt område...

Det var aldrig svårt att hitta tjejer som kunde åka dit.

Och de struntade i om man var i deras omklädningsrum.
    Vääääldigt NOGA städades deras omklädningsrum vill jag minnas...

Batman...jojo! Lycka till!
    Jag höll på att fråga varför du var trött i magen...

...men så kom jag ju på att du är gravid!

*härdar ut utan kaffe lite till*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)