• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Oj ojoj, där blev jag nästan indragen i stressen, stumpan. Tre veckor kvar, sen faller lugnet (som också kan vara stressande, för vad ska man göra med all tid som man normalt använder på planerande? (jo, hänga här med oss!)).
    Det låter som om du har ett fint hem, men ger du dig själv de där 20 min när du bara sitter ner och njuter av dina vackra blommor, utan en tanke på måsten?
    *enkramtillochettdjuptandetag*
    Jag följer slaviskt: hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete...

• Hvidbrud
    för mig är det ju avslappning!! Stressen kommer när man upptäcker hur länge man suttit här och inser hur lite annat man hunnit!
  • Hvidbrud

Håller tummarna!!!

Oj, hittade resten av kexen från i fredags... mmmm...
    Har satt in en annons nu om butiken. Hoppas att jag får napp! Tjejen som var här och kollade har inte hört av sig, så nu passar jag på att hitta nån annan om hon inte kan bestämma sig. Skulle kännas lite sorgligt att bara stänga ner utan möjlighet för att ge kunderna något alternativ.

Tvillingar? Tja, tror att jag bäst kan hantera en i taget, men om de kommer är de ju hjärtligt välkomna!

• Hvidbrud

Vaddå? 090909? Eller??

Hemma hos oss är dt också jag som sköter om skiten i hörnen. Maken vil hellre ha ett rent helvete, så det får han sköta själv. Så det så. Han är sååå duktig!
    Igår gick vi en promenad, så bjöd han på sushi... och glass! Mmmm... Sen ville jag ha sex, men det fick jag inte så jag blev sur. Snacka om otacksam!

• Hvidbrud

Bajsbratten ska åka ensam till Brasilien för hans träningskompis ledband brast när han vurpade på cykeln (de har haft 6mån att träna upp sig från 0 kondis till Iron-man. Suck. Vem kan det utan skador?) Så säger han, ja men som blåögd og snygg, så blir man ju inte ensam länge. Blääää! Snygg??!! Tänkte jag... Smaken är som baken. Tänk att man inte har mer självinsikt eller iallafall lite självdistans eller lite ödmjukhet. Och en sak till. HAn ska kramas när han kommer in och säger hej. Som om vi är kompisar. Örk!!!! HAns sista klipp idag och sen är jag tyvärr fullbokad och mammaledig efter de nästa 2ggr han har bokat in. Nä. Jäkla serviceyrke när man ska vara vänlig mot alla. (råkade trycka jättehårt i midjan där det gör jätteont jättelänge och råkade flina jättehögt innut i... FY mig!)

• Hvidbrud

Ja, jag skäms och är oproffsig....

Snakkar danska gör jag, ingis. Efter 11 år ska det bli skönt att få tala tydligt igen efter flytten. Men jag måste ju erkänna att min danska blir dåligare och dåligare ju mer jag hänger här med er.... Men det är det värt!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)