Hörruduru! Det är INGEN i denna tråden som tvivlar på att du strålar av sexappeal, det kan du ju bara ta och skriva upp!
Vadfasen kan du inte ta dig en liten SPA-dag eller så?
Hormonerna, de kommer du att ha i fulla mått ett bra tag framöver. Det är mest frågan om vad du ska bestämma dig för att de ska få göra med dig. Det är ett svall, jag vet, men det är inget som behöver begränsa ens liv trots allt.
Låt alla känslorna komma när de gör, men grotta INTE in dig i dem! Tjut, bryt ihop och res idg och gå vidare! Bara det kommer UT men lite jämna mellanrum, så man inte smäller av!
Hvidbrud skrev 2009-04-25 22:36:57 följande:
JA, ner i brunnen vill jag inte. Jag får se till att få flyttat snarast möjligt och lägga allt krut på att inreda lägenhet och invänta att hormonstormen lägger sig... Bätre att göra något än att sitta och förkorva sig i föreställningar om både det ena och det andra. Får se till att rycka upp mig (men åååhhh! jag har ju behooov av att stråla med sex appeal men jag kaaan inte) och tänka på andra behov, som att diska tex, eller ja jag vet inte? Ugnen har jag ju skurat en gång!