I vått och torrt (del 5)
Jaha! och vad säger man då? "en indian gör ingen sommar" ?
Ordet nidblödning dyker ju osökt upp...har du haft så förut?
(varför är jag inte ute och går som jag skulle?)
Jaha! och vad säger man då? "en indian gör ingen sommar" ?
Ordet nidblödning dyker ju osökt upp...har du haft så förut?
(varför är jag inte ute och går som jag skulle?)
Alltså: den där Svintotanten borde sadla om och börja i renhållningsbranschen istället tycker jag!
Skönt att det är gjort nu då iallafall, med provtagningen!
Jag ska också putsa mina fönster är det tänkt och fixa till lite i trädgården.
Än har jag inte kommit ut på promenaden heller.Den jag skulle ta innan frukost...Vad dumt! Men kaffet var ju så gott och det var så många meddelanden i inboxen och ni är ju så trevliga att prata med här och...
..faktiskt har jag ont i magen för den är stenhård och jag trodde kaffet skulle kicka igång tarmarna lite, men nej inte än, lite riskabelt att ge sig ut i skogen ocm det plötsligt blir bråttom-tro mig -det har hänt...
Faktum är att jag alltid numera går mina promenader med mitt lilla floristverktygsbälte, i vilket jag har mobilen(sonen skull) en liten vattenflaska (sådan som hör till de där bältena med många små i ) OCH lite toapapper...Har fåttt kuta in i snåren mer än en gång under förra vårens tretimarsrundor. Det är kanske inte så konstigt heller för den delen.
Ore, du som orienterar massor måste väl ha råkat ut för det va?
Hur gör man då, när skogen kryllar av folk från alla håll? *funderar*
Nej, nu ska jag gå. Det får gå som det vill, antingen hinner jag tillbaka hem eller inte..."skiter björnarna i skogen? Ja, och en del annat folk och fä också..."
Jag hann hem...
och inte har det hjälpt att gå för den sakens skull heller.
Nu laddar jag med min soppa och lite frukt för strax ska jag bege mig ut igen och gå för att småningom hämta min son i skolan. Han kommer att bli skitsur för att han måste gå med mig hem sedan. Men jag ska muta honom med godis...
Dvs-gnäller du en enda gång får du INTE godis. Går du duktigt så får du...
Men VA!!!!!! Vilka ärkeklantskallar!!!
-Procentuellt säger du? Jaha, nu ska man alltså behöva kunna räkna också...
Nu har jag gått massor mer och det känns mycket bra. Inte en föraning om någon indian idag kan jag känna än så länge.
Men min mage...den är inte riktigt i balans.
hahahah! Jag har varit både på toa och iskogen två ggr vardera kan jag upplysa om! Och jag kommer tveklöst behöva fler besök.
Vi får väl se om dagens kur i kombination med dessa besök visar ngn skillnad imorgonbitti...
(jag väger mig BARA på mornarna - någon nåd får man ändå visa sig själv! )
Hallå! Lite sällskap tack!
jag har under kvällen upptäckt en liiiiten rosastrimmig flytning.
Den har inte blivit ngt mer än....
Detta känns ju lite som antingen eller!
Jag som var stencool förut idag inför om det skulle vara eller inte var, blev plötsligt lite nervös.
: - ? gör man så blir det en
lanovia 08 skrev 2009-04-27 22:31:53 följande:
Usch! Nu vågar jag knappt gå på toaletten heller!
Vaddå huvudet i sanden lalalalalalaaa jag har mina egna nummer...BINGO. *slår handflatorna fram och tillbaka över öronen*