• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Usch! Jag börjar nog få foglossning. Känns ibland som om jag skall delas i två när jag är ute o går. Hoppas inte det blir värre :-P

• Ankan80

Åhh va roligt Hvidbrud!!!! Grattis!!!!
    Ser fram emot bilderna!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 12:58:04 följande:
    Nu har vi sett lillplutten!!! Ååååhhh!!! Den var så sööt!7,4 cm och BF blev flyttat till den 31/8! Efter att ha mätt och jämnfört blodprov osv beräknades risken till 1:8526, och det var jätte bra sa sjuksköterskan.Och världens finaste lilla näsa kunde man se! Armar och ben och blåsa och mage hade den... Ska se om jag kan lägga upp några bilder ikväll, men nu måste jag susa iväg på arbetet, så klienterna inte ska stå ute i kylan och vänta.Tack för att ni höll tummarna!!! *Kram*
  • Ankan80

Ingenjöris:
    Vi får hoppas på det. Gör inte ont om man trycker utan bara när man går. På blygdbenet alltså....

Man har ju läst om de som har kryckor hela grav. :-P..blä!
    Nä, vi får hoppas på det bästa....

• Ankan80

åhh, jag skulle så gärna också vilja veta något om min bebis. Kan den inte kicka till lite så man vet liksom

• Ankan80

Ingenjörsbruden

Jo, det hade varit mysigt, men det är "bara" 4 1/5 v. till UL så vi får väl vänta på det

• Ankan80

Tack för tipset hvidis!!!
    Nä, får hoppas att det är något annat. Känns liksom lite tidigt...

• Ankan80

Tror det är lite för jag inte rört mig så mycket på ett tag heller. Längtar till det blir lite ljusare o varmare så man kan ut o cykla lite.

Nu blir det mest simning...fast simmade inte förra veckan pga sjukdom

• Ankan80

Åhh vilken söting!!!!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 21:41:59 följande:
    Så! Nu är bilden uppe!
    På tal om tillverkningsdag. Tror vår gjordes omkring Lucia. Fast utan lussevakan
  • Ankan80

Här var det dött som i graven. Alla fredagströtta?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)