Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Ooooooohhh, vad spännande med KUB, NUPP, eller vad det nu heter Lycka till!

• Ninnispinnis

Oj, jag får problem eftersom jag är Djurgårdare... DIF

Lycka till idag, Ingenjören!

• Ninnispinnis

Usch då, Fru L! Vilket tråkigt besked... Men det kan ju vara skönt att veta och sedan gå vidare med behandling. Tänk vad den medicinska vetenskapen kan åstadkomma nu för tiden!

*skickar en styrkekram och lite pepp*

• Ninnispinnis

JAAAA, BT! Du är verkligen i storform idag, Hvidis

• Ninnispinnis

Åh, Ingenjören, vilket litet utteputtenuttepyre! Mamma upp idagen? Stoooor kram från stolt BT-moster!

• Ninnispinnis

Hrrmmppfffff Känsliga? Vem? *tittar mig omkring efter känsliga individer*

Hvidbrud skrev 2009-02-24 14:45:27 följande:
    Jepp! MorgonYoga gör underverk. (och lång myshelg med en kåt man spelar log sin roll också... )
  • Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-02-25 13:55:56 följande:
    Här var det lugnt dag... Ingen som närmar sig BIM (jo en om jag nte missminner mig.. Jag sitter i bakhåll för dig och skjuter på indianerna om de sklle komma från detta hållet...)?
  • Ninnispinnis

Återkommer i frågan!

lanovia 08 skrev 2009-02-25 19:35:13 följande:

Vad betyder det där leendet Ninnis? Väntar du fortfarande på indianerna???!!!
  • Ninnispinnis

Åååååhhh, gumman, vad spännande! Håller tummar och tår och ser fram emot att se lilla pyret!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 09:57:23 följande:
    Ih! Idag är det UL dag!!! Om ett par timmat vet vi hur lilltussen ser ut och om allt är bra! Håll tummarna!
  • Ninnispinnis

Min mans båda systrar fyller år på samma dag (och deras pojkvänner fyller också år på samma dag, men det hör ju inte riktigt ihop med detta resonemang ). Min lillasyster var planerad att födas på min födelsedag, och kom 4 dagar senare.

Dessutom fyller min man och min mamma år på samma dag, men det hör ju inte heller hit...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)