-
Jag har kartongvis med tidningar under sängen som jag ska läsa, klippa ur något ur eller ge till mamma MEN ge dem till henne på en gång eller gå med dem till pappersinsamlingen NU...ingenjörsbruden skrev 2009-05-13 10:38:38 följande:O börja sålla...tacka nej/välja bort vissa saker....tex alla tidningar man får som man "tänker" läsa när man får tillfälle....man får sällan de tillfällena....så skumma direkt...o släng om det inte är något som man fastnar för direkt....vi BEHÖVER sålla i all info som väller över oss....det går INTE att tro att man kan ha koll på allt.Man måste inse att det GÅR att leta upp info (på nätet tex) när man väl behöver det för ngt speciellt.
-
Jag ska äta klart den här kartan med p-piller och sen får det vara bra så får vi se vad som händer på smekmånaden och framöver, bara att vänta och se...
Oj, sugmärke -
Min klasskompis fick ett på vårt konfiramtionsläger, han sa till sin mamma att han inte tålde gröten som serverades till frukost
-
Är alla gifta eller är det bara jag kvar? Mindre än tre veckor kvar, hjälp
-
Blomman. Tänker på dig och hoppas allt går bra.
Ibland kan jag bli lite arg när jag tänker på barn:
Det enda killarna ska göra är att ha ett (förhopplingsvis) mysigt sex med den personen de älskar men sen ska vi (har inga barn men fattar ju att det inte är en dans på rosor) föda barn, bära på det i 9 månader och som i ditt fall gå på en massa undersökningar, sprutor och gud vet vad.
Nä, man skulle nog vara man men jag gillar klänningar, hårspännen och allt annat för mycket för det
Ankan: Ja, det är jobbigt att baka oxå. Jag bakar allt och man får ju en massa armmuskler av att röra och knåda ihop alla degar *blir lite sugen iaf på dina bakverk*
Ninnis: Heja på Powerwalk är ju skitbra, går det nästan varje dag men igår var jag och simmade 1 h i vårt badhus. Bassängen är bara 16 m så jag var nästan lite yr i huvudet efter (men den här gången visste jag ju var det beror på )
Funderar på att gå och köra lite crosstraining idag, är ju mulet ute och börjar jobba vid 15 idag...
Nu ska jag titta på Rent hus, skulle tittat på det igår men somnade efter 5 minuter och sov mig igenom allt så sambon var snäll och spelade in det åt mig där jag låg och sov i soffan så inatt har jag sovit 11 h (!)
Kram på er alla och hoppas att ni får en bra dag... -
Lanovia: Håller tummarna för dig...
Ja, nu är det bättre. Var skönt att få veta att blod och blodtryck var bra, en sak mindre att orora sig för
Har ju oxå världens gulligast sambo och vi hjälps alltid åt med städ, disk, strykning mm så bara jag tar den här "varningssignalen" på allvar så ska det nog gå bra...
Åh, det var gulligt gjort, tänk vad en frukost kan betyda mycket när man är så trött
-
Ingenjörsbruden: Vilken kul grej med listan Kul att se hur olika man tänker
-
Åh, vad mysigt med "date" *suckar lite avudsjukt*
-
Vi har en "date" inplanerad till sommaren/hösten
-
Lanovia: *håller båda tummarna JÄTTE hårt*